خبرگزاری کار ایران

رنگ خودرو و پوشش نانو سرامیک آن

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۲۹۰

خودرو دیگر یک وسیله نقلیه بشمار نمیرود. بلکه سرمایه است که مارا جابجا میکند. برای حفظ ارزش سرمایه خود باید مواردی را رعایت کنیم. یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت ماشین رنگ ماشین و شفافیت و براقیت آن است. برای اینکه بتوانیم رنگ ماشین خود را از آسیب های روزمره حفظ کنیم نیاز به ابزاری داریم تا بتوان از آن مراقبت کرد.

انتخاب‌های متعددی برای خرید خودرو وجود دارد، از اینکه با بنزین، دیزل یا برق کار می‌کند، تا چه سطحی، لوازم اضافی اختیاری و رینگ‌های آلیاژی دارد.

اما صرف نظر از اینکه خودروی شما یک خیابان کوچک شهری، یک ماشین الکتریکی خانوادگی، یک SUV هفت نفره یا چیزی کاملاً عجیب‌تر است، انتخاب رنگ آن یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

رنگ‌های مختلف خودرو تأثیر زیادی بر ظاهر خودرو دارند، اما این فقط رنگی نیست که باید در مورد آن تصمیم بگیرید. این روزها انواع مختلفی از رنگ ها، از جامد (غیر فلزی IE)، تا پوشش های مات و مرواریدی، و همچنین گزینه های سفارشی ویژه وجود دارد.

خب پس از خرید ماشین با رنگ مورد نظر ما نوبت به حفظ آن میرسد که بتوانیم از آسیب های ممکن جلوگیری کنیم.

یکی از بهترین روش های حفظ ظاهر ماشین و نگهداری از رنگ آن پوشش های نانو سرامیک است.

پوشش نانو سرامیک چیست؟

پوشش نانو که به عنوان پوشش سرامیکی نیز شناخته می شود، فرآیند اعمال یک لایه سطحی است که ذرات خشک، آب، روغن و کثیفی را دفع می کند. آنها را می توان به صورت مایع و جامد یافت و ویژگی های مطلوبی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، یک پوشش نانو می تواند سطح را در برابر خراش مقاوم کند، سختی را بهبود بخشد یا آن را در برابر باکتری ها مقاوم کند.

انواع سرامیک و کاربردها

پوشش های ضد خوردگی: هنگامی که پوشش روی فلز اعمال می شود، تماس ترکیبات شیمیایی با مواد خورنده را متوقف می کند، این امر فرآیندهایی مانند اکسیداسیون را متوقف می کند.

لباس‌های ضد آب و نچسب: پوشش آبدوست را می‌توان روی لباس‌های مختلف اعمال کرد، در حالی که نچسب در مبلمان، لوازم الکتریکی و شیشه کاربرد دارد.

پوشش آنتی باکتریال: این پوشش‌ها به جلوگیری از رشد میکروارگانیسم‌ها کمک می‌کنند که مخصوصاً برای مناطقی مانند حمل‌ونقل عمومی مناسب است.

پوشش مانع حرارتی: این نوع پوشش به ویژه در صنعت هوانوردی رایج است و معمولاً روی سطوح فلزی اعمال می شود. دمای بالا که هواپیماها در آن کار می کنند، امکان استفاده از پوشش ها را در خودروهای پرقدرت باز کرده است.

پوشش‌های ضد سایش: کاربرد اصلی این پوشش طولانی‌تر کردن چرخه عمر سطح با کاهش میزان اصطکاک است.

پوشش های خود ترمیم شونده: نانوکپسول های پر شده داخل این پوشش در صورت بروز هرگونه خراشیدگی به ترمیم سطح کمک می کند. آنها را می توان در وسایل روزمره از جمله تلفن و رنگ خودرو یافت.

پوشش های ضد انعکاس: این پوشش انتقال را افزایش نمی دهد، بلکه فقط انعکاس را در سمت حادثه کاهش می دهد.

پوشش‌های ضد گرافیتی: این پوشش‌ها با چشم غیرمسلح نامرئی هستند و از هزینه‌های پرهزینه دولت و شرکت‌ها برای تمیز کردن دیوارنگاری‌ها جلوگیری می‌کنند.

اتونیکا در ایران محصولات نانو سرامیک خودرو را با بهترین قیمت ارائه میکند. فعالیت این مجموعه در استان البرز است و در زمینه ساخت رنگ خودرو ، پولیش ، واکس و سرامیک (دیتیلینگ خودرو) فعالیت دارد. این مجموعه با سابقه 20 ساله با نام رنگ جاوید در کرج فعالیت دارد و محصولات محافظت از خودرو را با بهترین قیمت به سراسر ایران ارسال میکند.

پوشش محافظ رنگ سرامیکی خودرو ، محافظت نهایی از رنگ خودرو و جلوه کریستالی براق است. پوشش نانو سرامیک رنگ خودرو از بروز خراش ها و سنگ های احتمالی جلوگیری می کند و اثرات نامطلوب شرایط محیطی و مواد شیمیایی را کاهش می دهد. خودرویی که با پوشش نانو سرامیک ما روی خودروها پوشانده شده است به راحتی از خاک، گرد و غبار، رزین، گل و فضولات پرندگان تمیز می شود.

 

پوشش نانو سرامیک برای محافظت از رنگ خودرو به دلیل ماندگاری بالای توانایی های محافظتی خود در بین بقیه محصولات مراقبت از خودرو نانو متمایز است. بسته به محصول، می تواند از 3 تا 5 سال باشد. البته شستشوی منظم خودرو باعث نازک شدن لایه محافظ می شود. با این حال، اگر از محافظ رنگ آبگریز برای خودروها استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که حتی پس از 100 بار شستشو و برای برخی محصولات حتی پس از 250، رنگ خودروی شما همچنان محافظت می شود.

 

همچنین می‌توانید از پولیش خودرو نانو ما برای محافظت از سایر قسمت‌های سطح سخت خودرو مانند چراغ‌های جلو، نشانگرهای دم و روکش‌های پلاستیکی سخت استفاده کنید.

 

علاوه بر مراقبت از داخل خودرو، طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از خودرو نانو و جزئیات خودکار را ارائه می دهد که از فضای داخلی شما محافظت می کند و آن را تمیز و مرتب نگه می دارد. آنها به عناصر نساجی اهمیت می دهند و آنها را از اثرات مضر آب و لکه محافظت می کنند. شما باید کمی بیشتر از 10 دقیقه وقت بگذارید و تا نیمی از سال فضای داخلی کثیف را فراموش خواهید کرد. محصولات مراقبت از خودرو نانو قسمت نساجی کابین خودرو را با یک پوشش ضد آب و اولئوفوبیک در اندازه نانو پوشش می دهد که طول عمر طولانی آنها را فراهم می کند.

اگر به دنبال راه‌حل‌های پیشگیرانه برای خلاص شدن از شر خراش، ریزش پرنده و تراشه‌های سنگ روی خودروی خود هستید، روکش نانو سرامیکی خودرو ابزار مناسبی برای شماست. که میتوانید براحتی از اتونیکا تهیه کنید. با تشکیل یک لایه ضخیم از ذرات نانو بر روی بدنه خارجی خودرو، محافظت کاملی از رنگ خودرو شما ایجاد می کند و درخشندگی آن را حفظ می کند.

پس از یک بار استفاده خواهید دید که چگونه میتوان با یک روش خوب ارزش خودرو خود را بالابرد.

هیچ چیز بهتر از درخشش نمایشگاه و زیبایی اصلی ماشین شما نیست. حتی اگر چندین تدابیر گران قیمت را برای زیبا جلوه دادن ماشین خود اتخاذ کنید، زمانی که تازگی آن از بین برود، برای همیشه از دست می‌رود. ما در اتونیکا قصد داریم با بهترین پوشش نانو سرامیک که به صورت لایه ای بر روی بدنه خودرو اعمال می شود، به شما کمک کنیم تا اصالت ظاهر خودروی خود را حفظ کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز