خبرگزاری کار ایران

قیمت روز انواع ورق و فلزات در سایت ثامن تجارت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۸۴

ورق های فلزی در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که این دسته بندی بر اساس سایز، ضخامت، جنس و کاربرد صورت می‌گیرد. قیمت روز انواع ورق و فلزات در سایت ثامن تجارت قرار داده می‌شود که بدین طریق خرید مستقیم و بدون واسطه انواع محصولات در داخل ایران فراهم شده است و تنوع محصولات به حدی زیاد است که از انواع ورق و فلزات می‌توان در تمامی صنایع خاص استفاده نمود. تمامی مشتریان می توانند از طریق کارشناسان متخصص سایت ثامن تجارت بهترین محصول مناسب را خریداری کنند.

انواع ورق و فلزات پرکاربرد در صنعت

در واقع ورق‌ها به دو دسته ورق فولادی و ورق غیر فولادی تقسیم می‌شوند که به صورت پوشش دار و غیر پوششی نیز به تولید می‌رسند. در اصل ورق پوشش دار همان ورق فولادی است که با فلز دیگری همچون زینک پوشیده می‌شود و این پوشش سبب جلوگیری از زنگ زدگی انواع ورق و فلزات می‌شود. انواع ورق فولادی قابل استفاده در صنعت عبارتند از:

  • ورق سیاه
  • ورق روغنی
  • ورق آجدار
  • ورق گالوانیزه
  • ورق شیروانی رنگی
  • ورق پانچ مشبک
  • ورق شیروانی
  • صفحه ستون

ورق سیاه

نوعی از انواع ورق های فولادی، ورق سیاه یا گرم است که با فرآیند نورد گرم نیز به تولید می‌رسد. در واقع این ورق به دلیل داشتن ظاهری مات و سیاه به ورق سیاه نیز مشهور شده است که در انواع ورق و فلزات به عنوان محصول پایه به حساب می‌آید که از این ورق برای ساخت ورق‌های دیگری همچون ورق روغنی، ورق آجدار و گالوانیزه استفاده می‌کنند. در واقع از ورق سیاه برای ساخت مخازن ذخیره نفت نیز استفاده می‌کنند که در ساختمان سازی نیز جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند.

یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های ورق سیاه، استفاده از این ورق سیاه و مسطح برای ساخت صفحه ستون یا بیس پلیت است به صورتی که این صفحه بین ستون و بتن برای اتصال بیشتر قرار می‌گیرد و به این شکل عمل می‌کند که وزن و فشار وارده را پخش و یا توزیع می‌کند. در واقع جهت اطلاع از قیمت روز صفحه ستون می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ثامن تجارت مراجعه کرده و یا با شماره‌های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمائید و از قیمت روزانه محصولات مطلع شوید.

ورق روغنی

ورق روغنی یا ورق سرد از دسته ورق‌های پر‌کاربرد در صنعت است که با انجام عملیات نورد سرد روی ورق سیاه به تولید می‌رسند. فرآیند نورد سرد در دمای محیط انجام می‌شود و سبب ایجاد کیفیتی بالا در سطح ورق می‌شود. قیمت ورق سرد گران‌تر از ورق گرم است چرا که نوع و فرآیند تولید این دو محصول با یکدیگر متفاوت است که اغلب از این ورق برای ساخت بدنه خوردو استفاده می‌شود.

ورق آجدار

ورق آجدار از دسته ورق‌هایی است که دارای ضخامتی زیاد هستند و اغلب از این ورق‌ها برای پوشش کف ساختمان‌ها، معابر و کامیون ها استفاده می‌کنند. در واقع ضخامت و کیفیت در این ورق‌ها انقدر زیاد است که مقاومتی زیادی در برابر خوردگی دارند که این محصول با عنوان ورق آجدار پرسی نیز در ثامن تجارت موجود است.

فلز به عنوان یکی از اصلی ترین مواد اولیه برای استفاده در صنایع هستند که این ماده به شکل های مختلفی در آمده و در صنعت کاربرد‌های زیادی دارند. در واقع یکی از اشکال پر مصرف فلز، ورق فلزی است که خود ورق فلزی با توجه به میزان آلیاژ، شکل و روکشی که دارد به انواع مختلف ذکر شده تقسیم می‌شوند. در اصل در زمان خرید ورق و فلزات باید در نظر داشته باشید که آشنایی با کاربرد ورق و فلزات برای استفاده در صنعت اهمیت زیادی دارد چرا‌که چرخه تولید هر یک از هم متفاوت بوده است و گاها دچار ضرر خواهید شد.

قیمت روز انواع ورق و فلزات در سایت ثامن تجارت

نوسانات قیمت بازار آهن آلات را دور بزنید!

اگر بخواهیم آنالیزی بر تغییرات قیمت انواع ورق و فلزات داشته باشیم، باید گفت که تحولات گسترده ای در دنیای ورق و فلزات دیده می‌شود که این تفاوت میان نوع محصولات، سبب ایجاد ارتعاشات و نوسانات قیمت در بازار آهن آلات شده است.

متاسفانه در سال‌های اخیر قیمت آهن آلات دچار نوسانات زیادی شده است که عدم ثبات را در بازار نشان می‌دهد. با توجه به شرایط حاکم بر شرایط اقتصادی کشور، انبوه سازان در جهت پیش‌بردن ساخت و ساز‌های خود به مشکلات زیادی بر می‌خورند که در حالت کلی خریداران محصولات آهن آلات ساختمانی، ورق و فلزات باید برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دقیقی در این حوزه داشته باشند تا بتوانند با توجه به بودجه مورد نظر اقدام به خرید کنند.

در واقع با توجه به نرخ تورم، هزینه بالای تولید، قیمت گران متریال مصرفی و... همچنان می‌توان خرید و فروش را به گونه‌ای انجام داد تا افراد دچار ضرر های مالی هنگفت نشوند. در واقع تنها خرید مستقیم از تولید کننده این امکان را فراهم می‌کند تا ورق و فلزات را با قیمت اصلی خریداری کنید، چرا‌که در این میان درست واسطه‌ها و دلالان از میان برداشته می‌شود و خرید مستقیم از طریق تولید کننده انجام می‌گیرد.

قیمت روز انواع ورق و فلزات در سایت ثامن تجارت

مجموعه بازرگانی ثامن تجارت به عنوان یکی از فروشندگان مستقیم با سابقه ای بالا در زمینه فروش انواع محصولات آهن آلات ساختمانی، انواع ورق و فلزات است که بدین صورت می‌توانید از طریق کارشناسان این سایت، از قیمت روز انواع ورق و فلزات در سایت ثامن تجارت مطلع شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز