خبرگزاری کار ایران

دیگ روغن داغ استاندارد از کجا بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۹۲۳

دیگ روغن داغ Hot oil boiler دستگاه سیستم حرارتی است که در آن از روغن به عنوان سیال انتقال حرارتی استفاده می نمایند. بویلر های روغن داغ طوری طراحی شده اند که می توانند گرمای حاصل از احتراق توسط لوله های حاوی روغن جذب شده و دمای روغن را افزایش دهند. دیگ روغن داغ از یک پوسته و یک کویل پیچ تشکیل شده که با ایجاد اتراق بین کویل مارپیچ روغن درون لوله های کویل را گرم کرده و فرایند انتقال حرارت آغاز می گردد. دیگ روغن داغ می تواند درجه حرارت بین 150 تا 300 درجه سانتیگراد را تحمل نماید.دیگ روغن داغ مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و ساخته می شوند. با خرید دیگ روغن داغ از مزیت هایی چون؛ حجم بسیار کوچک، راندمان حرارتی بسیار بالا، نصب و راه اندازی بسیار راحت و ضریب اطمینان بالا در طراحی برخوردار خواهید شد. دیگ روغن داغ در صنایع نساجی، صنایع شیمیایی، صنایع چوب، صنایع کاغذسازی، صنایع غذایی، صنایع ترکیبی، صنایع قیر، استفاده بعنوان مبدل حرارتی و همچنین در جهت تولید غیرمستقیم بخار استفاده می شود.

اجزای دیگ روغن داغ

بویلر یا دیگ روغن داغ جهت عملکرد صحیح از یک سری تجهیزات ویژه ساخته می شوند که عبارتند از :

دیگ روغن : درون بویلر روغن داغ روغن حرارتی در تماس با گازهای داغ ناشی از سوختن مشعل داغ شده و سپس برای منتقل کردن حرارت به نقطه مورد نظر میرسد. مشعل بویلر روغن داغ با تابلو فرمان قابل کنترل می باشد.

خط لوله انبساط و منبع انبساط : منبع انبساط برای نگه داشتن فشار داخل بویلر و منبسط نمودن حجمی روغن کار گذاشته می شود. ظرفیت این منبع باتوجه به توصیه تولید کننده دیگ و بر اساس نوع روغن مصرفی تعیین می شوند.

پمپ سیروکولاتور : اساس اصلی این پمپ در بویلر دیگ روغن داغ گردش روغن در بویلر روغن داغ است. در این سیستم پمپ سیرکولاتور باید توانایی کار دماهای بسیار بالا را داشته باشد.

کنترل فشار، دما و جریان : این تجهیزات برای کنترل عملکرد بویلر روغن داغ و ایمنی آن کار گذاشته می شود.

مخزن ذخیره روغن : معمولا برای اینکه در هنگام بهره مندی از دیگ روغن داغ با کسری روغن مواجه نگردید تولید کنندگان پیشنهاد می کنند از مخزن ذخیره روغن استفاده نمایید. این مخزن در هنگام تعبیه بویلر روغن داغ کار گذاشته می شود.

جدا کننده گاز : معمولا برای جلوگیری از اختلال در هنگام چرخش روغن داغ از جدا کننده گاز استفاده می کنند.

تابلو برق و پمپ تغذیه : برای کنترل سیستم گردشی و کارکرد مشعل بویلر روغن داغ از تابلو برق کمک گرفته می شود و برای ارسال و پمپاژ روغن به داخل مخزن از پمپ تغذیه استفاده می نمایند.

دیگ روغن داغ استاندارد از کجا بخریم؟

مزایای استفاده از بویلر روغن داغ :

  • عدم انفجار
  • عدم رسوب گرفتگی
  • عدم فرسایش لوله ها و کویل ها
  • کاربرد راحت و آسان
  • امکان خارج شدن محصولات حریق و افزایش طول عمر بویلر داغ
  • بازدهی بسیار بالا
  • فشردگی
  • جرم حرارتی بسیار پایین
  • صرفه جویی درمصرف سوخت

قیمت دیگ روغن داغ

برای اطلاع از قیمت دیگ روغن داغ و خرید محصولات مانند خرید دیگ روغن داغ ، خرید دیگ آبگرم و یا خرید دیگ بخار به سایتهای معتبر که دارای استاندارد های لازم جهت ساخت محصولات هستند مانند mboiler مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز