خبرگزاری کار ایران

در جریان رقابت های فوتبال پیشکسوتان پایتخت نشین؛

"هاشم حیدری" آقای گل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۳۰

"هاشم حیدری" از تیم بانک ملی با ۵ گل زده، عنوان آقای گل هفته اول مسابقات پیشکسوتان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، نخستین دوره رقابت های فوتبال پیشکسوتان پایتخت نشین، با معرفی برترین های هفته اول، پیگیری می شود.

در این مسابقات که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران در زمین چمن مجموعه ورزشی جیحون در حال برگزاری است، تیم های پرسپولیس، استقلال، شاهین، بانک ملی، راه آهن، بوتان، وحدت و نفت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در هفته نخست این  رقابتها، حسن وطن دوست از تیم وحدت، عنوان بهترین دوزاه بان را کسب کرد. همچنین عنوان بهترین دفاع به سید علی موسوی  ازنفت، پرویز بیخس از شاهین و فرامرز عزتی از بانک ملی رسید.

صدقعلی قدیری از نفت ، داود محبوب از بوتان، رضا نعلچگر از استقلال و محمود سجادی  از شاهین، هافبک های برتر شناخته شدند و حسین احمدیان  از پرسپولیس و هاشم حیدری از بانک ملی نیز در پست فوروارد خوش درخشیدند.

حسین احمدیان به عنوان بهترین بازیکن هفته، بهروز تابانی به عنوان بازیکن اخلاق و تیم بوتان به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

این دوره از رقابت ها در حاشیه برگزاری دور پایانی مسابقات قهرمان شهر به انجام میرسد که طی آن، قهرمانان 8 رشته مختلف در دو بخش بانوان و آقایان، معرفی می شوند.

گفتنی است با رایزنی های به عمل آمده، استعدادیاب های فدراسیون های مختلف نیز در جریان بازی ها حضور می یابند تا با شناخت استعدادهای برتر، زمینه حضور قهرمانان در عرصه ورزش قهرمانی نیز فراهم شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز