خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر: اقدامات سازمان ورزش قابل تحسین است/ اوجاقی: ماه مبارک رمضان، شروعی مبارک برای فعالیت های ورزشی در تهران بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۳۲۹

پس از حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت های گل کوچک جام همبستگی، تیم رسانه ملی قهرمان شد و نایب قهرمانی به سازمان ورزش رسید.

به گزارش ایلنا، نخستین دوره رقابت‌های گل کوچک تحت عنوان جام همبستگی با قهرمانی تیم شبکه جام جم، نایب قهرمانی سازمان ورزش و عنوان سومی تیم خبرگزاری صداوسیما به پایان رسید.

علوی: اقدامات سازمان ورزش برای حضور مردم در عرصه ورزش قابل تقدیر است

سیداحمدعلوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها، گفت: بعد از یک دوره طولانی که کرونا به اجبار فعالیت های اجتماعی را محدود کرده بود، الان مردم به حضور در مناسبات و فعالیت های اجتماعی از جمله ورزش، اشتیاق وافر دارند و سازمان ورزش در این راستا برنامه های خوب و قابل تقدیری ارائه کرده که جای تشکر دارد.

اوجاقی: ماه مبارک رمضان، شروعی مبارک برای فعالیت های ورزشی تهران بود

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران حضور پیشکسوتان ورزشی را به فال نیک گرفت و گفت: برای احیای ورزش در دل محلات برنامه داریم و حضور پیشکسوتان ورزشی به عنوان الگوهای فرهنگی جامعه، نقش موثری در افزایش مشارکت مردم در این برنامه ها و تامین سلامت و شادابی شهرمان دارد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان، شروعی مبارک برای تقویت پایه های ورزش در شهر تهران بود و ما همچنان با قدرت در این مسیر پیش می رویم.

در پایان این مسابقات که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران، از روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه جاری در مجموعه شهید شفیع پور با حضور تیم های پیشکسوتان پرسپولیس، پیشکسوتان استقلال، پلیس راهور، هنرمندان، شبکه جام جم، خبرگزاری صداوسیما، یاران رسانه، پزشکان، سازمان ورزش و خبرگزاری تسنیم در دو گروه ۵ تیمی آغاز شد، تیم خبرگزاری تسنیم، عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.  

دیدارهای فینال، رده بندی و آیین اختتامیه نیز دیشب ( ۷ اردیبهشت) در مجموعه شهید شفیع پور به انجام رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز