خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی البرز خبر داد؛

اجرای طرح پویش عید رمضان در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۴۷۶

مدیر کل بهزیستی استان البرز از اجرایی شدن ارائه کمک رسانی به مددجویان در قالب پویش عیدرمضان به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز؛ وجیهه محمدی فلاح در خصوص اجرای طرح پویش عید رمضان اظهار داشت: نظر به این موضوع که ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای شناسایی و کمک به افراد نیازمند جامعه است این طرح با هدف جذب حداکثری مشارکت های مردمی ضمن بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مشارکتی مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در راستای ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف در حال اجراست و همزمان با اعیاد شعبانیه شروع گردیده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در خصوص راههای مشارکت نقدی خیرین در این امر خداپسندانه اظهار داشت: نیکوکاران عزیز می توانند مبالغ نقدی خود را با هدف کمک به نیازمندان، افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و افراد در معرض آسیب از طریق شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز نزد بانک مرکزی واریز کنند.

وجیهه محمدی فلّاح در خصوص روش های مشارکت غیر نقدی گفت :راههای مشارکت غیرنقدی برای همشهریان و خیرین عزیز از طریق مراجعه به ستاد بهزیستی استان، ادارات بهزیستی در شهرستان های تابعه و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز