خبرگزاری کار ایران

سامانه 118 ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۳۰۸

سامانه 118 ایران یک بانک اطلاعاتی قوی در رابطه با مشاغل است. با مراجعه به این سامانه می‌توانید اطلاعات مربوط به صاحبان مشاغل مختلف را در اقصی نقاط ایران ببینید.

این سامانه فرصتی برای صاحبان کسب‌وکار نیز هست که بتوانند شغل و خدمات خود را به هزاران نفر در روز معرفی کنند.

در این مطلب می‌خواهیم به همه مواردی که باید در زمینه نحوه ثبت شغل و ثبت شماره در این سامانه و همچنین مزایای آن بدانید بپردازیم.

ثبت در 118

در دنیای امروز تبلیغات اینترنتی یکی از انواع اصلی تبلیغات است که بازدهی بالایی دارد. چراکه اغلب افراد با جستجو در اینترنت نیازهای خود را رفع می‌کنند.

در واقع در عصر اطلاعات و تکنولوژی همه چیز به‌سرعت در حال تغییر و پیشرفت است. مشاغل نیز همین گونه است و شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار اگر نتوانید از ابزارهای نوین تبلیغات استفاده کنید از چرخه رقابت خارج می‌شوید. به‌همین جهت پیشنهاد ما  ثبت کسب‌و کار در 118 ایران است.

بر اساس آمار در هر ثانیه 2.3 میلیون نفر در جهان از جستجو گوگل استفاده کرده و عبارت مد نظر خود را سرچ می‌کنند. بنابراین با توجه به استفاده گسترده مردم از اینترنت، تبلیغات در گوگل بهترین شیوه تبلیغ محسوب می‌شود.

سامانه 118 ایران

با ثبت در 118، می‌توانید به‌سادگی شغل و خدمات خود را به هزاران نفر در گوگل معرفی کنید.

مزایای ثبت مشاغل در گوگل

ثبت کسب‌وکار در گوگل فواید زیادی دارد. از جمله اینکه:

  • در صورتی که شرکت شما در گوگل ثبت باشد، کاربران با جستجو عنوان شغلی شما در اینترنت، می‌توانند به‌راحتی به اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب‌وکارتان دست یابند.
  • اینکه کسب‌وکار شما در گوگل ثبت باشد، باعث اعتماد بیشتر افراد به کار و خدمات شما می‌شود.  
  • مخاطبین می‌توانند نظرات خود را در مورد مجموعه شما ثبت کنند و به این صورت افراد بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد.

ثبت کسب‌وکار افراد در اینترنت می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت یا شکست آن‌ها داشته باشد. اینکه رتبه شما در صفحه نخست و در 10 خط اول گوگل نمایش داده شود، برای شما در رقابت با مشاغل مشابه فواید بسیار زیادی دارد.

اهداف ثبت کسب‌وکار در 118 ایران

موارد زیر را می‌توان از جمله اصلی‌ترین اهداف ثبت در 118 دانست:

  • رقابت با برندهای بزرگ
  • کسب عالی‌ترین نتیجه از تبلیغ
  • به‌روز بودن و ورود به دنیای جدید تبلیغات
  • تبلیغات کسب‌وکار خود در بزرگ‌ترین شبکه جهانی

ثبت شغل در 118

برای این کار می‌توانید به سامانه 118 ایران مراجعه کرده و فرم عضویت ثبت واحد صنفی خود را پر کنید یا اینکه با شماره ثبت شده در قسمت تماس با ما این سایت، تماس نموده شغل خود را ثبت نمایید.

ثبت شغل در 118 مشمول هزینه است. اما این هزینه در مقایسه با نتیجه کار و سود شما از تبلیغات، بسیار ناچیز است. برای اطلاع از تعرفه می‌توانید به سایت 118 ایران مراجعه کنید.

سامانه 118 ایران

زمانی که کسب‌وکار شما در سامانه 118 ایران ثبت شود، کاربران با جستجو نیازمندی خود در این سامانه یا در اینترنت، در صفحه اول گوگل می‌توانند به اطلاعات زیر دست یابند:

  • آدرس دقیق
  • لوکیشن محل کار
  • شماره‌های تماس ثابت
  • شماره تلفن همراه
  • اطلاعات کامل در مورد خدمات و کالاهای شما
  • آدرس ایمیل
  • آدرس وبسایت
  • آدرس صفحه اینستاگرام و تلگرام
  • ساعت کاری دقیق
  • بنر تبلیغاتی طراحی‌شده
  • عکس از نمونه کارها
  • ویدئو و کلیپ تبلیغات

مواردی مثل لوکیشن محل کار، شماره تماس و آدرس صفحه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربر به‌راحتی بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

رشد کسب‌وکار با ثبت در گوگل به چه صورت است؟

در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین ابزار تبلیغات، اینترنت است. معمولا هر فردی برای پاسخ به پرسش‌های خود به گوگل مراجعه می‌کند.

در واقع اکثر ما، قبل از اینکه شرکت یا برندی را برای مراجعه و رفع نیاز خود انتخاب کنیم، با جستجو در گوگل سعی می‌کنیم بهترین مرکزی که آن کالا یا خدمات را ارائه می‌دهد، پیدا کنیم.

به‌همین جهت ثبت واحد صنفی شما در 118 ایران که در گوگل هم ثبت خواهد شد، باعث شناخته‌شدن کسب‌وکار شما می‌شود و افراد بیشتری برای دریافت خدمات یا محصولات مورد نظر، به مجموعه شما مراجعه خواهند کرد. در صورتی که این فرصت برای افرادی که هنوز به‌صورت سنتی و کاغذی، شغل خود را تبلیغ می‌کنند، وجود ندارد.

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، در این نوع تبلیغ فرد با جست‌وجو عبارت مد نظر خود با مجموعه شما آشنا می‌شود و این درست زمانی است که کاربر نیاز به خدمت یا محصولات شما دارد.

این نیاز، او را به سمت جستجو در گوگل و آشنایی با شما سوق می‌دهد. تاثیر این نوع تبلیغات بسیار بیشتر است چرا که جامعه هدف، همان افرادی هستند که به کاری که شما ارائه می‌دهید، نیاز دارند.

با توجه به آنچه گفته شد، سامانه ایران 118 بستری بسیار مناسب برای این تبلیغات و معرفی شما به دیگران است. اگر به‌دنبال رشد کسب‌وکار خود هستید این فرصت می‌تواند به شما کمک کند. برای ثبت شماره در 118 و درخواست آگهی می‌توانید به این سامانه مراجعه کنید.

سامانه 118 ایران

جمع‌‌بندی

دنیای امروز، دنیای تکنولوژی و ارتباطات است. همه ابعاد زندگی بشر با این پیشرفت تکنولوژی و رسانه، در حال تغییر است. مشاغل نیز از همین قاعده پیروی می‌کنند.

به‌همین جهت کسب‌وکاری می‌تواند در چرخه رقابت و پیشرفت باقی بماند که خود را با شرایط روز وفق دهد. یکی از این تحولات اصلی در عرصه مشاغل، نوع تبلیغات است.

در حال حاضر ثبت کسب‌وکار در گوگل، بهترین نوع تبلیغ و معرفی مشاغل است. به این منظور، می‌توانید کسب‌وکار یا شغل خود را در سامانه 118 ایران ثبت کنید.

این سامانه یک بانک اطلاعاتی بزرگ در مورد مشاغل است که این فرصت را به کسب‌وکارهای مختلف می‌دهد تا با به‌راحتی خدمات یا محصولات خود را به افراد نشان دهند.

این امکان نیز برای کاربران فراهم است تا به اطلاعات اصناف و مشاغل مختلف در هر کجای ایران، به‌راحتی دسترسی داشته باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز