خبرگزاری کار ایران

خمز: از جایگاه صنعت نفت آبادان تعجب کردم/ نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۱۶

سرمربی تراکتور می‌گوید جایگاه فعلی صنعت نفت باعث تعجبش شده است.

به گزارش ایلنا، پاکو خمز در نشست خبری قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: ما پس از استراحت چند روزه، حدود ۹ روز تمرینات سخت و پرفشاری پشت سر گذاشتیم. از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت کامل دارم، آنان خیلی تلاش می‌کنند و باعث افتخار است که مربی این بازیکنان هستم و در تراکتور کار می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان تراکتور به خوبی تمرین کرده و می‌خواهند خودشان را با شرایط کادرفنی وفق دهند. قطعاً روز به روز بهتر می‌شویم. 

وی در خصوص شناختش از تیم نفت، بیان کرد: فیلم بازی‌های صنعت نفت را بارها تماشا کرده‌ایم. این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و به خاطر جایگاهش در جدول تعجب می‌کنم. نفت تیمی است که توپ را به خوبی به گردش در می‌آورد؛ البته کمی راحت گل می‌خورند و در دفاع مشکل دارند.

خمز با بیان اینکه بازی سختی پیش‌رو داریم، توضیح داد: ما نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم‌. حریف ما را برای دویدن بیشتر مجاب خواهد کرد و باید تلاش کرده و بازی را ببریم. 

سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: صفا هادی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

وی در پایان سخنانش گفت: تراکتور از سوی سایت ترانسفر مارکت به عنوان پرتماشاگرترین تیم ایران انتخاب شده که نشان می‌دهد از نظر فنی و تعداد طرفداران جزو بهترین‌ها هستیم. حمایت هواداران برای ما دلگرمی بوده و انگیزه‌مان را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز