خبرگزاری کار ایران

خمز: این زمین چمن علیه ما است/ محمدی بازیکن مهمی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۹۱

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، پاکو خمز، سرمربی اسپانیایی تراکتور بعد از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه اول صبر و حوصله کمی داشتیم و عجله می‌کردیم و در نیمه دوم بهتر بودیم و با آرامش‌تر کار کردیم. عجله باعث شد نتوانیم بازی خودمان را ارائه دهیم.

سرمربی تراکتور در نشست خبری درباره محرومیت هادی محمدی در این دیدار گفت: محمدی بازیکن مهمی است ولی نمی‌توان گفت به خاطر بود یا نبود هر بازیکنی نتیجه نگرفتیم. از این نظر که ۲۴ ساعت قبل کمیته انضباطی محرومیت او را اعلام کرد، منطقی نیست و من این کار را در هیچ کجای دنیا ندیدم. کار شایسته‌ای از سوی فدراسیون و کمیته انضباطی نبود.

او درباره ناکامی تیمش در گلزنی اظهار کرد: فکر می‌کنم این طور نیست که بتوانی در تمامی بازی ها گلزنی کنی و اصلا گل نخوری. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. ما در نیمه دوم بهتر بودیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم.

خمز در رابطه با تساوی دو تیم در این دیدار گفت: اگر تیم برنده نشود، هیچ وقت راضی نیستم ولی از سبک بازی در نیمه دوم راضی هستم.

او درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام نیز اظهار کرد: زمین یادگار امام علیه ما است و با ایده‌آل‌ها خیلی فاصله دارد و تنها نکته مثبت ورزشگاه یادگار امام حضور هوادارن‌مان است. ما ورزشگاه دیگری داریم که اما با اعلام مسئولان بازی‌های با تماشاگر باید در یادگار امام برگزار شود.

سرمربی تراکتور درباره بازیکن خارجی جدید این تیم گفت: او به تمرینات اضافه شده و در زمینه قرار گرفتن در ترکیب نباید عجله کنیم چرا که مدتی است این بازیکن از شرایط بازی فاصله دارد. من در رابطه با نقاط ضعف و قوت بازیکنانم با خودشان حرف می‌زنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز