خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

قالیباف:طی ۱۰ روز هر اندازه تلاش کنیم، نمی‌توان ۷ هزار پیشنهاد را بررسی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۹۳

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده رشت در خصوص ارائه پیشنهادات در بررسی بودجه ۱۴۰۲ گفت: ‌به طور قطع نمی توان ۷ هزار پیشنهاد را در زمان بررسی بودجه ۱۴۰۲ مطرح و بررسی کرد.

جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خطاب به رئیس جلسه گفت: در خصوص پیشنهادات هم آیین نامه داخلی وجود دارد و هم اینکه برای پیشنهادات شما ۳ گروه تعیین کردید که در هنگام ارائه پیشنهاد با آنها بررسی و کنترل لازم صورت می گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ارائه پیشنهادات زمانی که گروه های تعیین شده درست بودنِ پیشنهاد را عنوان می کنند اما هنگام ارائه پیشنهاد در صحن شما می گویید که پیشنهاد قابل طرح نیست، بنده نمی دانم آقایانی که کنار شما نشسته اند آیا کارشناسان شما هستند یا خیر، آیا قابل اعتماد هستند یا خیر و اگر قابل اعتماد هستند شما باید ارائه پیشنهاد را قبول کنید.

وی ادامه داد: نمی شود شما هم آیین نامه را در نظر نگرفته و همچنین مشورت کارشناسان را قبول نداشته باشید و در آخر بگویید که آیا این پیشنهاد درست است یا خیر که نشان می دهد روند اداره جلسه با اشکال مواجه است و اعتقاد بر این است آنچه که کارشناسان در ارائه پیشنهاد قبول می کنند را شما نیز باید قبول کنید.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این اخطار گفت: نزدیک به ۷ هزار پیشنهاد ثبت شده است، ما در این ۱۰ روز به هر میزان که تلاش کنیم حداکثر می توانیم ۲۳۰ پیشنهاد را در صحن بررسی کنیم، از طرفی نیز هر یک از نمایندگان نیز اصرار دارند در هر تبصره ای تعدادی از پیشنهادات آنها بررسی و خوانده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع نمی شود ۷ هزار پیشنهاد را بررسی کرد و با توجه به زمانبندی که مشخص شده و توافقی که صورت گرفته است، اجازه دهید که از این مسئله عبور کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز