خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت استفاده از شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۹۹

اداره کل امور مالیاتی گیلان از تمدید فرصت استفاده از شرایط بخشودگی جرایم مالیاتی ویژه دهه مبارک فجر تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: با توجه به استقبال مودیان مالیاتی از تسهیلات بخشودگی جرایم به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ ، فرصت استفاده از این شرایط ویژه تا پایان امسال تمدید شد.

رضا برهانی نیا افزود: صاحبان واحد‌های صنفی، شرکت‌ها، مراکز تجاری و مشمولان پرداخت مالیات می‌توانند تا پایان اسفند ضمن مراجعه به ادارات امور مالیاتی شهرستان خود، با پرداخت اصل مالیات و ارائه درخواست بخشودگی جرایم، از شرایط این بخشودگی استفاده کنند.

وی با اشاره به فراخوان سازمان امور مالیاتی کشور برای صدور صورت حساب الکترونیکی برای مودیان، اضافه کرد: مودیانی که بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان شده و برای اجرای آن اقدام نکرده اند، نمی‌توانند از این شرایط بخشودگی استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: از ابتدای فرودین ۱۴۰۲ همه اشخاص حقوقی، به جز اشخاص حقوقی موضوع ماده ۱۶ قانون ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰، باید از قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برای ثبت صورتحساب‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز