خبرگزاری کار ایران

با برگزاری جام فوتبال یادواره شهید رضایی مجد؛

پیشکسوتان فوتبال کشورمان پا به توپ شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۵۷

سازمان ورزش شهرداری تهران با برگزاری رقابت های فوتبال پیشکسوتان پایتخت نشین، خاطرات نوستالژیک روزهای دور فوتبال کشورمان را بازسازی می کند.

به گزارش ایلنا، در اولین روز از برگزاری نخستین دوره رقابت های جام فوتبال پیشکسوتان پایتخت نشین؛ یادواره شهید رضایی مجد، "استقلال" و "شاهین" ساعت ،11 به یاد مرحوم عزت جانملکی و مرحوم جعفر کاشانی به مصاف هم می روند. 

همچنین "بانک ملی" و "راه آهن"، مسابقه خود را ساعت 12 و 30 دقیقه، به یاد مرحوم آقامدد نوعی و مرحوم حبیب زرین نام، برگزار می کنند."وحدت" و "نفت" نیز ساعت ۱۴به یاد مرحومان داود پهلوانی و مسعود قیایی به مصاف هم می روند.

آخرین بازی امروز؛ 8 اسفند ماه نیز بین تیم های "پرسپولیس" و "بوتان" برگزار می شود. این دو تیم نیز ساعت 15 و 30 دقیقه به یاد مرحوم حمید جاسمیان و مرحوم پرویز ابوطالب، با یکدیگر به  رقابت می پردازند.

رقابت های یاد شده در زمین چمن مجموعه ورزشی جیحون برگزار می شود.

گفتنی است این رقابت ها، در حاشیه دور پایانی مسابقات قهرمان شهر به انجام می رسد که طی آن، بانوان و آقایان در 8 رشته مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند. بر این اساس، در بخش بانوان؛ رقابت های داژبال، بسکتبال، ژیمناستیک، بدمینتون، شنا، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و والیبال و در بخش آقایان؛ مسابقات شنا، فوتبال گل کوچک، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دوومیدانی، تنیس روی میز و کشتی و نیز مسابقات تیراندازی، تنیس روی میز و دارت در قالب جام رسانه برگزار می شود.

مسابقات یاد شده از هشتم تا بیستم ماه جاری در مجموعه های ورزشی شفیع پور، جانبازان و شهیدان اسماعیلی به انجام می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز