خبرگزاری کار ایران

ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور خبر داد؛

کشف سلاح و مهمات از قاچاقچیان توسط مرزداران نیروی زمینی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۵۳۲

امیر سرتیپ حمزه بیدادی گفت: رزمندگان منطقه‌ جنوب غرب ارتش طی یک عملیات، مقادیری سلاح و مهمات که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشتند، کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ حمزه بیدادی، ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور گفت: رزمندگان منطقه‌ جنوب غرب ارتش در حین گشت‌زنی و در طی یک عملیات موفق، توانستند مقادیری سلاح و مهمات که قاچاقچیان قصد ورود به کشور را داشتند، کشف و ضبط کنند.

ارشد نظامی ارتش در جنوب غرب کشور افزود: مرزداران قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در درگیری با قاچاقچیان سلاح در منطقه مرزی حوزه استحفاظی این قرارگاه، ۱۴ قبضه اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط کردند.

وی با تاکید بر برخورد جدی‌ و موثرتر ارتش در مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات در سال آینده تصریح کرد: در سال جاری، کشفیات زیادی از محموله‌های سلاح قاچاق غیر مجاز و محموله‌های دیگری در خوزستان کشف و ضبط شده است.

امیر سرتیپ بیدادی در پایان با بیان اینکه مرزهای ایران اسلامی، جای امنی برای قاچاقچیان اسلحه نیست، گفت: نیروی زمینی ارتش به طور مداوم در حال مراقبت و حراست از کیان مرزهای جمهوری اسلامی ایران است و اجازه هیچ‌گونه جولان و فعالیتی را به اشرار مسلح و قاچاقچیان در مرزهای کشور نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز