خبرگزاری کار ایران

عطر و ادکلن چه تفاوتی باهم دارند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۳۰

احتمالا تا حالا اسامی و برند های مختلفی از عطر و ادکلن به گوشتان خورده باشد، در این مقاله سعی میکنیم در تعریف کاملی از عطر و ادکلن را توضیح دهیم و تفاوت های این دو را بررسی کنیم.

احتمالا تا حالا اسامی و برند های مختلفی از عطر و ادکلن به گوشتان خورده باشد، در این مقاله سعی میکنیم در تعریف کاملی از عطر و ادکلن را توضیح دهیم و تفاوت های این دو را بررسی کنیم.در فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن مه استایل میتوانید قیمت ادکلن ساواج را با تخفیف ویژه مشاهده کنید. 

معمولا برای خوشبو کردن بدن عطر و ادکلن محصولات عمومی هستند که افراد از آنها استفاده می‌کنند. عطری که شما از آن استفاده می کنید و بوی آن به مشما میرسد ، این بو همیشه یاداور شما خواهد بود و هیچوقت از ذهن پاک نخواهد شد.

اولین تفاوت بین عطر و ادکلن مدت زمانی است که رایحه و بوی آن در بدن شما می ماند، یکی دیگر از تفاوت ها  در قدرت پخش رایحه و بوی آن هاست، که قاعدتا این مورد مربوط به موادی است که در ساخت عطر و ادکلن استفاده می شود. در ادامه جزئیات بیشتری از عطر و ادکلن را بیان خواهیم کرد.

 عطر چیست؟

عطر مخلوطی از اسانس‌ها یا ترکیبات معطر، مواد تثبیت‌کننده و حلال‌ها است و معمولاً به صورت مایع بوده و برای خوشبوسازی بدن انسان، حیوانات، غذا، اشیا، و محل زندگی استفاده می‌شود. مواد اولیه معطر سازنده ی عطر از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌گردد. .

قیمت ادکلن کرید اونتوس را با تخفیف ویژه در سایت مه استایل مشاهده کنید.مطالعات تاریخی و آثار های باستانی استفاده از عطر را در برخی از تمدن های اولیه بشری نشان می دهند. صنعت مدرن عطر سازی تقریبا از  اواخر قرن نوزدهم میلادی به این شکلی که امروزه میبینید گسترش پیدا کرد و به صنعتی تبدیل شد که در تمام دنیا به آن علاقه نشان دادند و شروع به تولید رایحه هایی جدید کردند. عطر یا به اصطلاح انگلیسی پرفیوم باعث می شود تمام مراسم و مجالسی که حضور دارید همواره بوی خوبی بدهید.

ادکلن چیست؟

در واقع کلمه ادکلن به معنای “آب از کلن” است. کلن نام یکی از شهر های آلمان می باشد و می شود ادکلن را اینطور معنی کرد که عطری که از شهر کلن آلمان عرضه شده است. در واقع ادکلن نخستین بار در سال ۱۷۰۹ توسط یوهان ماریا فارینا تولید شد و چندی بعد ادکلن به عنوان یک اصطلاح عمومی برای ماده ای خوش بو و معطر با غلظت ۲ تا ۵ درصد شناخته شد. پس در نتیجه ادکلن  را به همان عطری می گویند که غلظت کمتری دارد و همین موضوع نشان دهنده این است که ادکلن بسیار از عطر ارزانتر می باشد چرا که همان عطر را با الکل مخلوط میکنند تا غلظتش پایین تر بیاید و همچنین از لحاظ اقتصادی قیمت مقرون به صرف تری داشته باشد.

در ادامه به تعدادی از تفاوتهای بین عطر و ادکلن می پردازیم:

اساسی ترین تفاوت بین  عطر و ادکلن را می توانید در موارد بیان شده در زیر ببینید:

مقدار اسانس‌های مورد استفاده

بزرگترین فرق بین عطر و ادکلن در مقدار استفاده اسانس‌های مختلف در آنها می باشد. خوب مشخص است که اسانس های استفاده شده در تولید عطر بسیار بیشتر از ادکلن می باشد و همین موضوع نشان دهنده این که غلظت ادکلن از عطر بسیار کمتر است.

مدت زمان مانا بودن رایحه ی آنها

همانطور که در پاراگراف قبل عرض کردیم غلظت مایع عطر از ادکلن بیشتر است ، همین موضوع نشان دهنده این است که رایحه عطر از ادکلن سنگین تر بوده و شدت پخش بیشتری نسبت به ادکلن دارد. همچنین ماندگاری رایحه و بوی عطر بسیار بیشتر از ادکلن می باشد. در واقع ادکلن یک نوع عطری حساب می شود که سبک تر بوده و بیشتر برای استفاده روزانه بکار برده می شود، چرا که به دلیل رقیق تر بودن آن به علت وجود الکل ، رایحه و بوی آن هم روزتر از بین می رود، ممولا ادکلن ها  حدود دو تا چهار ساعت ماندگاری دارند. یکی از بهترین هدیه ها عطر و ادکلن است. برای اطلاع از قیمت ادکلن باکارات رژ قرمز به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن مه استایل مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز