خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز مطرح کرد:

برخورد با تخلفات آزمایشگاهی و شرکت های بازرسی بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۸۲

مدیرکل استاندارد استان البرز، گفت: عملکرد آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی در بخش خصوصی، نظارت شده و هر گونه اهمال و تخطی از وظایف مربوطه در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد حسین طاهری اظهار کرد: در راستای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی بخشی از خدمات سازمان ملی استاندارد ایران از قبیل آزمون بر روی نمونه ها، بازرسی و نمونه برداری از واحد های تولیدی و خدماتی با نظارت مستقیم ادارات کل به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیر کل استاندارد استان البرز در خصوص نحوه نظارت ها و دستورالعمل های مربوطه عنوان کرد: بر اساس روش اجرایی نظارت بر عملکرد آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی، شرکت‌های بازرسی وآزمایشگاه ها موظف هستند در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده تمام امورات محوله را از جمله بازرسی، نمونه برداری، آزمون و کالیبراسیون را انجام داده و هر گونه اهمال و تخطی از وظایف مربوطه در کمیته رسیدگی به تخلفات بررسی خواهد شد.

او اظهار داشت: چنانچه واحد های تولیدی و خدماتی از نحوه برخورد، نظارت ، بازرسی و آزمون آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی شکایتی دارند می توانند درخواست خود را در سامانه ملی رسیدگی به شکایات سازمان ملی استاندراد ایران به نشانیalborz.inso.gov.ir  قسمت شکایات ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز