خبرگزاری کار ایران

بر اساس مصوبه مسئولان استان و شورای ترافیک زنجان اجرا می شود؛

محدودیت های ترافیکی در شهر زنجان تا پایان اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۹۲۴

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، از آغاز اجرای محدودیت های ترافیکی در شهر زنجان خبرداد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سرهنگ مجید باقری، امروز با اعلام این خبر، گفت: محدودیت های ترافیکی بر اساس مصوبه مسوولان استان و شورای ترافیک زنجان و با هدف کاهش حجم خودروهای ورودی به هسته مرکزی شهر از امروز (ششم اسفند ماه)  اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، ادامه داد: با اجرای این طرح محدودیتهایی برای تردد خودروهای شخصی در خیابانهای منتهی به مرکز شهر اعمال می شود و در این مسیرها تنها ناوگان حمل و نقل عمومی، شامل اتوبوس، تاکسی و خودروهایی که دارای علامت مشخص از جمله آژانس های مسافری هستند، می توانند تردد کنند.

به گفته وی، این طرح تا پایان اسفند ماه جاری و همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در زنجان اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ در این طرح از ابتدای خیابان سعدی شمالی تا میدان انقلاب، خیابان بهار، تقاطع دروازه ارک به سمت خیابان سعدی، پیاده راه سبزه میدان و صدر جهان برای عبور خودروهای شخصی بسته و طی روزهای آتی در صورت نیاز این محدودیت در خیابان بهار به سمت صفا نیز اجرا خواهد شد.

همچنین گفته شده : این طرح ممنوعیت نیست بلکه محدودیت است و ساکنان خیابانهایی که در آنها محدودیت اعمال می‌شود، می توانند از کوچه های مجاور محلات مذکور تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز