خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار خوزستان خبر داد؛

یک خوزستانی کارآفرین برتر ملی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۴۲

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: یک خوزستانی به عنوان کارآفرین برتر ملی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان کشور با حضور مقام عالی وزارت معرفی و تقدیر شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، ارسلان غمگین  در حاشیه چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی که امشب با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش‌های شهدای هفده شهریور این وزارتخانه برگزار شد، از معرفی کارآفرین برتر خوزستانی به عنوان کارآفرین برتر ملی در این آیین خبر داد و گفت: شرکت تکثیر و پرورش آبزیان شوش که خوشبختانه امروز به عنوان کارآفرین برتر ملی معرفی شد و  لوح و تندیس جشنواره را از مقام عالی وزارت دریافت کرد، در بخش کشاورزی فعالیت می‌کند. این شرکت تولید کننده ماهیان خاویاری با رشد ۴ برابر سایر نقاط کشور است.

وی افزود: چندین کشور از جمله کشورهای عراق، روسیه، ارمنستان، امارات متحده عربی کشور های مقصد صادرات این شرکت بوده و در کشورهای فرانسه، آلمان، دانمارک، انگلیس، کانادا، امارات متحده عربی، ارمنستان و عراق به منظور توسعه صادرات محصول دارای نمایندگی فروش است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: شرکت تکثیر و پرورش آبزیان شوش موفق شده است ۴۰ نفر به طور  مستقیم و بیش از ۱۰۰ نفر نیز غیر مستقیم اشتغال جدید ایجاد کند.

غمگین یادآور شد: استفاده از متخصصان و اندیشمندان و راه اندازی بخش تحقیق و توسعه به منظور افزایش بهره وری، بکارگیری تجهیزات مدرن و روز و مجهز به آزمایشگاه داخلی و کنترل کیفیت و همچنین راه اندازی کارخانه تولید خوراک آبزیان برای تامین نیاز مزرعه پرورش ماهی ویژگی بارز شرکت مذکور بوده که متولیان و هئیت داوران این جشنواره بزرگ را مجاب کرده که حسن تراهی مدیر عامل این شرکت را به عنوان کارآفرین برتر ملی در بخش کشاورزی معرفی و در چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر ملی تقدیر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز