خبرگزاری کار ایران

سرمربی پورتو: هنوز ۹۰ دقیقه دیگر فرصت داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۵۷

سرمربی پورتوی پرتغال از باخت به اینتر میلان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش ایلنا، پورتوی پرتغال با حضور 83 دقیقه‌ای مهدی طارمی با یک گل مغلوب اینتر شد. بازی برگشت سه هفته دیگر به میزبانی پورتو برگزار می‌شود.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی پورتو پس از بازی با اینتر گفت: این یک بازی بسیار سخت بود. در بحث استراتژی و برنامه بازی بازیکنان از تمرکز زیادی برخوردار بودند. از نقاط ضعف اینتر آگاهی داشتیم و تلاش کردیم از آن بهره ببریم. می‌توانستیم در یک‌سوم زمین حریف هجومی‌تر بازی کنیم اما اینتر این کار را کرد و گل زد. تمام تفاوت بازی در همین نکته بود. بابت باخت به اینتر دلم شکست، زیرا دوست ندارم ببازم. 

سرمربی پورتو افزود: در نیمه نخست دو فرصت گلزنی داشتیم و اینتر فقط در وقت‌های اضافه موقعیت‌هایی ایجاد کرده بود. شروع نیمه دوم برای پورتو خوب بود و راحت‌تر می‌توانستیم به زمین حریف برسیم. اگر بازی هجومی‌تری به نمایش می‌گذاشتیم به گل هم می‌رسیدیم. اینتر موقعیتی را برای بازیکن پورتو ساخت که می‌توانست منجر به گل شود، اما از دست رفت.

کنسیسائو با اشاره به بازی برگشت در پورتو اظهار داشت: ممکن است تفاوت‌هایی وجود داشته باشند اما تا سه هفته دیگر شرایط تیم‌ها تغییر خواهد کرد. هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز