خبرگزاری کار ایران

راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات کشاورزی با هدف ارزان‌سازی در ایام نوروز و ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۴۹

مدیران عامل سازمان‌های ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری‌های کشور، آمادگی این سازمان‌ها را برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام کردند. 

به گزارش ایلنا، نشست تخصصی مدیران عامل سازمانهای میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری کشور به منظور تبادل تجربیات، بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای اجرایی در خصوص ارتقای خدمت‌رسانی این سازمان‌ها به شهروندان در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان با حضور معاونان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاون شهرداری تهران روز گذشته در شهر تهران برگزار شد. 

در این نشست برنامه‌های شهرداری‌ها در خصوص دسترسی آسان اقشار مختلف شهرها به میوه، مواد پروتئینی و مایحتاج عمومی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشریح و در خصوص ابعاد مختلف این موضوعات تبادل نظر صورت گرفت. همچنین نمایندگان سازمان شیلات ایران و اتاق تعاون ایران نیز گزارش‌هایی از ظرفیت‌های موجود برای همکاری در عرضه محصولات در بازارهای زیرمجموعه شهرداری‌ها بیان نمودند. 

در ادامه این جلسه مدیران عامل سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهرداری‌ها آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و همچنین ارتقای خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در همکاری با دستگاه‌های استانی براساس ضوابط و مقررات مربوطه اعلام نمودند. 

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، همچنین مقرر شد راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فراورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان‌سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی با فوریت در دستور کار شهرداری‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های ذی ربط قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز