خبرگزاری کار ایران

آموزش بورس و آشپزی و تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی حرفه ای سپیدار تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۳۰۰

آموزش بورس آشپزی و تعمیرات موبایل در تبریز در آموزشگاه فنی حرفه ای سپیدار تبریز با بیش از ۲۰ سال سابقه

آموزشگاه سپیدار یکی از قدیمی ترین و پر مراجعه ترین آموزشگاه های منطقه است این آموزشگاه با دارا بودن دو شعبه و کارگاه های عملی مجهز در رشته های کامپیوتر، تعمیرات موبایل، برنامه نویسی، تعمیرات پکیج، تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر برد پکیج و لوازم خانگی، آشپزی و شیرینی پزی، رشته های کشاورزی، برنامه های حسابداری و ارائه مهارت های لازم جهت اخذ دیپلم کاردانش فعالیت می کند که در زیر بیشتر به آنها میپردازیم 

آموزش آشپزی در تبریز

آشپزی هنری است که می شود گفت همه افراد به آن علاقه داشته و بسیاری از ایشان از این کار لذت می برند آموزش آشپزی در تبریز در مجتمع آموزشی سپیدار با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای با بیش از دو دهه سابقه آموزشی موفق در خدمت همشهریان عزیز بوده و با برگزاری کلاسهای عملی و تخصصی جزو برترین های استان می باشد.

این مجموعه با استفاده از اساتید مجرب موفق شده در زمینه آزمون های فنی و حرفه ای قبولی بیش از نود و پنج درصد را در استان کسب نماید.

هنرآموزان عزیز می توانند با پرداخت کمترین هزینه و اقساطی به آسانی در کلاسها شرکت نمایند و گواهینامه خود را در رشته مورد نظر دریافت کنند.

مرکز فنی و مهارتی سپیدار برگزار کننده دوره های آموزش آشپزی در تبریز افتخار دارد دوره های آشپزی و شیرینی پزی را با محوریت نیاز های بازار کار و اشتغال بصورت کاملا عملی در کارگاه های مجهز به تجهیزات صنعتی و خانگی و با حضور اساتید ماهر و با امکان ارائه مدرک رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در گرایش های مختلف  برگزار نماید.

آموزش بورس در تبریز

ما به عنوان مرکز آموزشی که سالهاست در زمینه آموزش بورس در تبریز فعالیت می نماییم بر این اعتقادیم که ورود به بورس با در نظر گرفتن پیش زمینه های آموزشی و آگاهی می تواند موجبات پیشرفت جامعه را فراهم آورد. از همین رو دوره آموزش بورس در تبریز با محور قرار دادن مسائل جدید و استانداردهای بروز و بصورت کاملا عملی در آموزشگاه سپیدار برگزار می گردد.

آموزش بورس و آشپزی و تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی حرفه ای سپیدار تبریز

کلاسهای آموزش بورس در تبریز در 20 جلسه برگزار می شود . و در پایان دوره به کار آموزان مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای در رشته معامله گری بورس داده می شود.

برای پی بردن به اهمیت آموزش بورس، ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که چرا بورس، یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری است؟ همانطور که می‌دانید در کنار بورس، بازارهای مختلف دیگری مانند ارز، طلا، مسکن و خودرو نیز برای سرمایه گذاری وجود دارد. برای آن که بتوان از میان این بازارها بهترین را انتخاب کرد، باید توجه داشت که یک سرمایه گذاری خوب در وهله اول باید بازدهی بالاتری در مقایسه با تورم داشته باشد تا بتواند ارزش پول و قدرت خرید را حفظ کند. علاوه بر این، میزان ریسک، نقدشوندگی، سهولت سرمایه گذاری و حداقل سرمایه مورد نیاز نیز از جمله پارامترهای تاثیرگذار در انتخاب گزینه مناسب برای سرمایه گذاری هستند.

آمار و ارقام نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در بورس با در نظر گرفتن تمامی جوانب، در طولانی مدت بهتر از سرمایه گذاری در سایر بازارهاست. 

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

 در طول دوره آموزش تعمیرات موبایل تلاش بر این است تا تمامی آموزشهای لازم ارائه داده شود تا بعد از پایان دوره افراد بتوانند به عنوان تعمیرکار وارد بازار کسب و کار شوند .البته شرایط کلاسها و دوره های خصوصی با دوره عمومی متفاوت است .

 افرادی که میخواهند در دوره های آموزش تعمیرات موبایل در تبریز شرکت کنندلازم است ابتدا باید از توانایی جسمی کافی برای انجام فعالیت های تعمیر کاررا داشته باشد و کمترین سنی که میتوانند شروع به این کار کنند سن ۱۲ سال است املا اگر کار آموز بعد از پایان دوره تعمیر بخواهد مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه ای بگیرد لازم است تا حداقل مدرک سوم راهنمایی را داشته باشد.

آموزش بورس و آشپزی و تعمیرات موبایل در آموزشگاه فنی حرفه ای سپیدار تبریز

 افرادی که علاقمند به آموزش تعمیرات موبایل در شهر تبریز هستند باید این را در نظر بگیرند که لازمه آموزش حرفه ای تجهیزات حرفه ای در آموزشگاه است یعنی بهترین راه آموزش ثبت نام در آموزشگاه های معتبر است.

آموزشگاه سپیدار تبریز تنها مرکز تخصصی آموزش تعمیرات موبایل در تبریز هست که با محور قرار دادن کار عملی و تمرین زیاد و استفاده کردن از گوشی و برد های مختلف و ایجاد کارگاه تمرین به کار آموز این ضمانت را میدهد که بعد از پایان دوره آموزشی بتوانند در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت وشغل خود را آغاز کند.که تمامی این فعالیت ها زیر نظر رسمی سازمان فنی و حرفه ای است.

 در حال حاضر یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم دیجیتال موبایل است و به همین دلیل میزان درخواست و تقاضا برای موبایل و گوشیهای هوشمند نیز زیاد شده است؛ ولی به سبب استفاده زیاد از گوشی ها ، ممکن است بعد از مدتها ایراد پیدا کند و درست کار نکند در این مواقع به دلیل بالا بودن قیمت گوشی بهتر است تا گوشی تعمیر شود و گوشی جدیدی گرفته نشود. بنابراین شغل تعمیرات موبایل جوابگوی این مشکلات برای کاربران میباشد و یکی از شغل های پر درآمد و پرطرفدار به شمار میرود.

 تعمیرات موبایل شغلی است که در صورتی که تمام مهارتهای آن را یاد بگیرید میتوانید به سرعت به درآمد بالایی برسید؛ پس اگر قصد ورود به این شغل را دارید در ادامه شما را با فرصتهای شغلی این حرفه، درآمد، دوره های تعمیر موبایل، هزینه آموزش تعمیر موبایل و آموزشگاه های معتبر در زمینه تعمیرات موبایل در تبریز آشنا خواهیم کرد.

نحوه شرکت در دوره های آموزشی سپیدار به چه صورت میباشد ؟

برای شرکت در دوره های آموزشی میتوانید فرم مربوط به ثبت نام در سایت www.sepidarac.com تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا با یکی از شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید :

 شعبه مرکزی سپیدار :  041-33347083

شعبه تخصصی سپیدار : 041-33352033

مشاور آموزشی :  09306301632

و یا شما میتوانید با مراجعه به یکی از شعب آموزشگاه سپیدار اقدام به ثبت نام در دوره های نمایید :

آدرس شعبه اصلی آموزشگاه سپیدار : تبریز - خیابان امام - ایستگاه تپلی باغی - به سمت آبرسان - نرسیده به بانک سپه (قوامین)

آدرس شعبه تخصصی آموزشگاه سپیدار  : تبریز - خیابان امام نرسیده به چهار راه آبرسان - جنب بانک کشاورزی - طبقه فوقانی بازار مرجان

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز