خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد در جمع خبرنگاران:

در آینده گشایش‌های جدی در بخش فرهنگ خواهیم داشت/ آخرین وضعیت ادغام خبرگزاری‌های دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۱۰۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ادغام خبرگزاری‌های دولت دو بخش دارد که یک تعداد در خود وزارت ارشاد است که در گام اول می‌خواهیم آنان را ساماندهی کنیم. در گام بعدی در دولت است که نیازمند توافقات بین دستگاهی است که ان‌شاءالله این را جلو خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدمهدی اسماعیلی در پایان جلسه هفتگی هیئت دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد در کسب و کارهای اینترنتی در حوزه فرهنگ، مانند لوازم التحریر‌ها یا کتاب فروشی‌های آنلاین و اینکه آیا این مساله در سامانه صدور مجوزها قرار نیست پیگیری شود، گفت: دیروز با سامانه صدور مجوزها توافق بسیاری خوبی داشتیم تا بسیاری از مشکلات کسب و کارهای بچه‌های فرهنگی در آنجا حل خواهد شد و به نظر امروز یا فردا دوستان جزئیات آن را اعلام خواهند کرد و همه مشاغل فرهنگی که دچار مشکل بودند مشکلات‌شان حل خواهد شد. 

اسماعیلی گفت: هم در دولت و هم در کمیسیون‌های دولت کارهای بسیار خوبی آماده کردیم و فکر می‌کنم که با تصویب در صحن دولت برای حوزه فرهنگ گشایش‌های جدی خواهیم داشت به ویژه در زمینه زیرساخت‌های حوزه فرهنگی که بخشی مهمی از زیرساخت‌های موجود با تصویب مصوبات فعلی است. همچنین در سال آینده به بحث عمرانی آن نیز خواهیم پرداخت و مسائل مربوط به آن را حل خواهیم کرد. برای اعضای وزارت فرهنگ، نهادها و سازمان‌های تابع با پیشنهاد و همفکری که با اداره امور اداری و استخدامی داشتیم مصوبه‌ای آماده شده است که بخش مهمی از دغدغه دوستان ما را برطرف خواهد کرد. 

وزیر فرهنگ درباره ادغام خبرگزاری‌های دولتی هم گفت: ادغام خبرگزاری‌های دولت دو بخش دارد که یک تعداد در خود وزارت ارشاد است که در گام اول می‌خواهیم آنان را ساماندهی کنیم. در گام بعدی در دولت است که نیازمند توافقات بین دستگاهی است که ان‌شاءالله این را جلو خواهیم کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز