خبرگزاری کار ایران

ارور hrs مهمترین مشکل و ارور یخچال های امریکایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۸۳

یخچال فریزرهای جدید نسبت به مدل‌های قدیمی پیشرفت زیادی کرده‌اند. در یخچال‌های قدیمی هنگامی که یخچال دچار مشکل می‌شد، تعمیرکار باید تمامی قطعات و اتصالات آنها را چک می‌کرد تا قطعه معیوب را پیدا کند. با تولید یخچال‌های جدیدتر که به نمایشگر دیجیتال مجهز هستند، تعمیرکاران به راحتی می‌توانند مشکلات یخچال را تشخیص دهند؛ زیرا در صورت خرابی و ایجاد مشکل در سیستم یخچال، یک ارور روی نمایشگر ظاهر می‌شود. 

ارور HRS یکی از انواع ارور یخچال‌ ها است. نمایش این ارور علت‌های مختلفی دارد؛ به همین دلیل، بهتر است خودتان سعی در رفع آن نداشته باشید. بهترین کار در زمان نمایش این ارور، قطع برق یخچال و تماس با یک تعمیرکار برای رفع ارور hrs است. تعمیرکار مذکور باید توانایی عیب‌یابی دقیق یخچال فریزر را داشته باشد. زیرا در غیر این صورت، ممکن است نتواند مشکل اصلی را تشخیص دهد و در نتیجه، فرآیند تعمیر یخچال به درستی پیش نمی‌رود. پیشنهاد می‌کنیم همواره تعمیر لوازم خانگی خصوصا یخچال را به یک مرکز مجاز تعمیر یخچال فریزر بسپارید. 

ارور HRS از کجا نشات می‌گیرد؟

همانطور که گفته شد، دلایل زیادی برای نمایش این ارور وجود دارد. طبق گفته تعمیرکاران در اکثر مواقع، مشکلات مربوط به برد الکترونیکی یخچال سبب بروز این اتفاق می‌شود. در یخچال‌های جدید، یک برد الکترونیکی وجود دارد که وظیفه ایجاد ارتباط بین قطعات را برعهده دارد. به زبان یگر، این قطعه دیگر قطعات یخچال را مدیریت می‌کند و دستورات مختلفی را به آنها ارسال می‌کند. 

برد یخچال به دلایل مختلفی دچار سوختگی می‌شود. با این حال، دو مورد بسیار متداول هستند: 

  1. نوسانات برق: نوسان برق قاتل قطعات الکترونیکی است. برد یخچال قطعه‌ای حساس است و در صورتی که نوسان برق سدیدی را تجربه کند، ممکن است دچار مشکل شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود همواره از محافظ ولتاژ برای یخچال فریزر و دستگاه‌های پرمصرف منزل استفاده کنید. 
  2. فرسودگی برد الکترونیکی: یکی دیگر از دلایل سوختگی برد که به دفعات شاهد آن بوده‌ایم، فرسودگی این قطعه است. اگر مدت زیادی از عمر برد گذشته باشد، ممکن است دچار فرسودگی یا خوردگی شده و بعد از مدتی، بسوزد. در این صورت، تنها راه ممکن تعویض برد یخچال است. 

یکی دیگر از علت‌های نمایش ارور hrs در یخچال، سوختن کندانسور فریزر است. این قطعه وظیفه دارد از بالا رفتن دمای یخچال جلوگیری کند. در صورتی که کندانسور دچار خرابی شود، دمای یخچال بالا می‌رود. این افزایش دما، فشار قابل توجهی را به برد وارد و در نهایت، موجب سوختگی آن می‌شود. 

البته یک مورد دیگر نیز ممکن است باعث نمایش ارور Hrs شود و آن هم به هم ریختن برنامه برد الکترونیکی است. همانطور که احتمالا می‌دانید، برد یخچال دارای یک برنامه است. ممکن است به علت‌های مختلف، این برنامه از این برود. در این صورت، چون هی فرمانی از برد صادر نمی‌شود، ارور hrs روی نمایشگر ظاهر می‌شود. دادن برنامه مجدد به برد الکترونیکی یخچال، کار دشواری است و باید توسط یک مهندس الکترونیک ماهر انجام شود. در نتیجه، نیاز به باز کردن برد و انتقال آن به یک تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر است. 

ارور hrs در برندهای مختلف یخچال فریزر

ارور hrs در بسیاری از یخچال‌ها دیده می‌شود که از بین آنها، یخچال فریزر جنرال الکتریک و مابه، بیشترین سهم را دارند. تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک و تعمیر یخچال مابه، نیازمند دانش تخصصی و عملی در زمینه تعمیر لوازم خانگی است. این یخچال‌های آمریکایی به دلیل بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، سیستم پیچیده‌ای دارند. به همین دلیل تعمیر آنها نمی‌تواند کار راحتی برای افراد غیرمتخصص باشد. 

گروه تعمیر لوازم خانگی مدرن تکنیک، یک تیم حرفه‌ای و کاربلد در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران است. در تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی مدرن تکنیک، خدمات مربوط به تعمیر یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و... ارائه می‌شود. در صورت نیاز به خدمات فوق، می‌توانید به سایت مدرن تکنیک مراجعه و در کادر تماس با مدرن تکنیک، اطلاعات خود را ثبت کنید. مشاورین ما به سرعت با شما تماس می‌گیرند و بعد از شرح مشکل، یک تکنسین تعمیر لوازم خانگی به محل زندگی شما اعزام می‌شود. 

خطای  hrs در یخچال جنرال الکتریک

علاوه بر موارد گفته شده در بالا، علت‌های دیگری نیز برای نمایش ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک وجود دارد. برای مثال، در صورتی که الکتروفن اپراتور یا الکتروفن کندانسور یخچال دچار خرابی شود، ارور hrs روی نمایشگر یخچال نمایش داده می‌شود. در مواردی نیز ممکن است هر دو قطعه دچار سوختگی شده باشند و در صورت تعویض یکی از آنها، ارور همچنان نمایش داده شود. 

خطای hrs در یخچال مابه

شرکت مابه یکی دیگر از شرکت‌های آمریکایی تولید کننده لوازم خانگی است. این برند، در واقع یکی از شرکت‌های تابعه جنرال الکتریک است که با محصولات خود را با برند مابه به فروش می‌رساند. مشکلاتی که علت نمایش ارور hrs در یخچال مابه هستند نیز مشابه برند اصلی یعنی جنرال الکتریک هستند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که ارور hrs در یخچال مابه، نتیجه خرابی یا سوختگی برد الکترونیکی یخچال است. 

در صورت سوختن برد، دو راه حل وجود دارد؛ تعمیر برد یا تعویض آن! 

در حالت اول، اگر امکان تعمیر برد الکترونیکی یخچال وجود داشته باشد، می‌توانید با صرف هزینه لازم، آن را تعمیر کنید. البته دقت داشته باشید که این کار باید توسط یک مهندس الکترونیک ماهر انجام شود. این کار نیز ریسک خودش را دارد و ممکن است بعد از مدتی، برد یخچال به دلیل نوسان برق، مجددا دچار خرابی یا سوختگی شود؛ گرچه این موارد بسیار نادر هستند. 

راه حل دوم، تعویض برد الکترونیکی است. از انجایی که برندهای آمریکایی نظیر جنرال الکتریک و مابه به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند، قطعات یدکی آنها کمیاب است. قیمت قعات اصلی نیز بالا است. برای مثال قیمت برد الکترونیکی یخچال فریزر مابه، از 7 میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به مدل یخچال، افزایش پیدا می‌کند. 

در مدرن تکنیک، رفع نیاز مشتریان از مهمترین اهداف ماست. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم قطعات پراستفاده در تعمیر لوازم خانگی برندهای خارجی را به صورت اورجینال خریداری کنیم. این قطعات، همگی تولید شرکت اصلی هستند و به صورت 100& اورجینال به شما تقدیم می‌شود. ضمانت این اصالت، یک گارانتی 9 ماهه است. این گارانتی به صورت یک کارت به شما داده می‌شد و در صورت بروز مجدد مشکل، می‌توانید از خدمات ما به صورت رایگان استفاده کنید.  

شماره تعمیرکار برای رفع ارور hrs

اینکه یک تعمیرکار باتجربه و مطمئن یخچال فریزر شما را تعمیر کند، بسیار حائز اهمیت است. این تعمیرکار باید به خوبی به مشکلات یخچال مسلط باشد و بتواند عیب‌یابی تخصصی را انجام دهد. تعمیرکاران مدرن تکنیک، هرکدام دارای سال‌ها تجربه حرفه‌ای در زمینه تعمیر لوازم خانگی هستند. هر تعمیرکار به صورت دوره‌ای و منظم، در دوره‌های آموزشی جدید شرکت می‌کند تا دانش خود را بروز نگه دارد. همچنین با ورود نسل جدید از محصولات که از تکنولوژی‌های جدیدی استفاده می‌کنند؛ تعمیرکاران در دوره‌های مربوط به تعمیر محصولات هر برند شرکت می‌کنند. بنابراین می‌توانید از تخصص آنها در این زمینه مطمئن باشید. 

شما می‌توانید با شماره تلفن 02162941 جهت دریافت مشاوره یا تماس با پشتیبانی استفاده کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت مدرن تکنیک(www.repairsidebyside.com)، با شماره تلفن مربوط به مناطق مختلف تهران تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز