خبرگزاری کار ایران

به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران؛

هفتمین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۴۷

مسابقه مجازی کتابخوانی«هشت بهشت» با محوریت «خاطرات احمد احمد» ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم سراسر کشور جمعه پنجم اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از جهاد دانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران کتاب «خاطرات احمد احمد» نوشته محسن کاظمی را برای هفتمین مسابقه مجازی کتابخوانی هشت بهشت از سومین دوره مسابقات برای دانش‌آموزان کتابخوان کشور انتخاب کرده است. 

این مسابقه ۵ اسفند ۱۴۰۱ به صورت مجازی از طریق سایت باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc. ir از ساعت ۹ تا ۲۴ برای دانش‌آموزان متوسطه دوم علاقه‌مند کتابخوانی برگزار می‌شود. 

دانش‌آموزان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه به سایت مذکور مراجعه کنند.

در این دوره هم به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود. 

احمد احمد از مبارزان سیاسی دوره پهلوی دوم است که به علت نوع مبارزاتش (فعالیت در حزب مخفی ملل اسلامی به رهبری سیدمحمد کاظمی بجنوردی) با اشخاص و گروه‌های انقلابی بسیاری همکاری و فعالیت داشته و به سبب آن چندین بار دستگیر، شکنجه و زندانی شده است. 

خاطرات احمد احمد در ۹ بخش و با موضوعاتی مانند دوران کودکی و اوضاع خانوادگی، تحصیلات ابتدایی و متوسطه، آشنایی با اندیشه حضرت امام خمینی (ره)، عضویت در انجمن ضدبهائیت، فعالیت در حزب ملل اسلامی، دوران دستگیری و زندان قزل قلعه و شکنجه‌های مرگبار، ازدواج و دستگیری مجدد، ارتباط با شهید اندرزگو و درگیری با ساواک، دوران انقلاب و تظاهرات مردمی و آزادی، جنگ تحمیلی و حضور در جبهه نوشته و تنظیم شده است. 

نسخه الکترونیکی و صوتی این کتاب در پلتفرم‌های طاقچه و فیدیبو موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز