خبرگزاری کار ایران

الزامی شدن نصب نرخ مصوب در واحدهای پذیرایی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۶۳۱

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با تأکید بر رعایت نرخ مصوب توسط واحدهای پذیرایی گفت: نصب نرخ مصوب در معرض، دید مشتریان توسط واحدهای پذیرایی الزامی است.

به گزارش ایلنا از البرز یحیی دارایی در حاشیه بازدید خبرنگاران از جاذبه های گردشگری و واحدهای پذیرایی جاده چالوس که به همکاری این اداره کل و خانه مطبوعات البرز برگزار شد، اظهار کرد:  تمام رستوران‌ها به موجب ماده 12 آیین‌نامه ایجاد، اصلاح و نظارت بر تاسیسات گردشگری استان، موظف هستند نرخ مصوب را در مجاور صندوق و در دید مشتری قرار بدهند. 

به گفته سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ارائه خدمات توسط این واحدها با قیمت‌های بالاتر از نرخ مصوب ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

دارایی با اشاره به نظارت‌های مستمر در این حوزه ابراز امیدواری کرد که در ایام عید نوروز که بیشترین استفاده از تأسیسات گردشگری وجود دارد، اقدامات در خور شأن گردشگران ارائه شود.

دریافت  هرگونه حق رزو و حق سرویس ممنوع است

سید اصغر نورآذر، رئیس انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان البرز  نیز با اشاره به ممنوعیت دریافت هرگونه حق سرویس و حق رزرو توسط واحدهای پذیرایی، گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با سامانه رسیدگی به شکایات واحد‌های پذیرایی و شماره‌های اداره کل و همچنین انجمن‌حرفه‌ای واحدهای پذیرایی تماس بگیرند. 

نورآذر ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان را مهمترین هدف این انجمن عنوان کرد و گفت: در هفته آتی برگزاری کلاس‌های آموزشی و بازآموزی به کارکنان واحدهای پذیرایی به منظور  ارائه خدمات در خور شأن گردشگران صورت می‌گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز