خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه:

دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۴۷۶

سخنگوی سپاه با اعلام اینکه دشمن با توجه به هیاهوهای زیاد جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد، تاکید کرد: سپاه برای قدرتمند کردن ایران اسلامی تلاش شبانه‌روزی دارد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در ششمین سالگرد شهادت سرهنگ پاسدار شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد در حسینیه آل‌طاها، گفت: جوانان مقتدر و غیور کشورمان در اوج کارشکنی همه جانبه دشمن و تحریم‌های ظالمانه استکبار از  کار و تلاش دست بر نمی دارند  و همیشه با صلابت عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن لحظه‌ای ایران اسلامی را به حال خود رها نکرده و رها نمی‌کند پس ما هم لحظه‌ای برای شکست دشمن و قدرتمندی ایران اسلامی از پای نمی‌نشینیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورمان امروزه از برترین‌های دفاعی و نظامی دنیا محسوب می‌شود، اظهار داشت: فرزندان ملت در سپاه با انگیزه، اعتقاد راسخ و اراده با تجهیزات روز و اشراف اطلاعاتی دشمن میرات‌دار خوبی برای شهیدان و مردمان سرزمین هستند.

شریف با اعلام اینکه دشمن با توجه به هیاهوهای زیاد جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد، تصریح کرد: دشمنان برای ضربه زدن به ایران لحظه‌شماری می‌کنند ولی می‌دانند اگر کوچک‌ترین خطایی از آنها سر بزند، پاسخ دندان‌شکن می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه هزاران سد، پل، جاده، اتوبان، پتروشیمی و میدان‌های انرژی توسط نیروهای قرارگاه خاتم‌الانبیاء بعد هشت سال دفاع مقدس برای رفاه مردم ساخته شده است، خاطرنشان کرد: دشمن بداند روند آبادانی و سازندگی همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سپاه با اعلام اینکه ما نباید از پای بنشینیم و مشکلات را دست کم بگیریم، ابراز داشت: باید در هر جایگاه، پست و مقام برای سرافرازی ملت، عمران، آبادانی و آرامش کشور در صحنه باشیم.

شریف با بیان اینکه نخستین شرط موفقیت یک کشور در تلاش‌های عمرانی و اقتصادی داشتن امنیت است، عنوان کرد: فرزندان ملت در سپاه و نیروهای مسلح به مسؤولان تأکید کردند که در آرامش کامل به مشکلات مردم برسند و گره‌ها را حل کنند هر چند مشکلات امروز ما بزرگتر از مشکلات دفاع مقدس و اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی نیست و حتی با آن دوران قابل مقایسه نیست.

وی با اعلام اینکه سرمایه اجتماعی به عنوان سرمایه عظیم کشور بوده که با مدیران پاک دست و توانمند به پیشرفت چشمگیر تبدیل می‌شود، یادآور شد: پیشرفت علمی، آموزشی، اقتدار، امنیت و ابهت کشورمان را مدیون خون شهدا هستیم البته خداوند به ایران اسلامی موهبت بی‌نظیر اهدا کرده و جنگل، جلگه، کوهستان، معادن و ذخایر کم‌نظیر ارزانی داشت تا همه این‌ها به نعمت‌هایی تبدیل شوند که موجب عمران، آبادانی، آسایش و اقتدار ملت را فراهم آورند.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه ملت ایران رنج و سختی فراوان تحمل کردند ولی همواره پیروزی از آن کشورمان است، بیان کرد: در میدان نبرد ایران و استکبار و صهیونیست برنده کشورمان است، همواره در نبرد حق علیه باطل پیروزی از آن ما است و سرنوشت صدام، بعث، سازمان منافقین، کومله، دموکرات و داعش صفحات روشن و مدارک بی‌نظیر برای پیروزی انقلاب اسلامی در همه جبهه‌ها است.

شریف با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در رکاب سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی طومار داعش را در هم پیچیدند، گفت: آمریکا، صهیونیست و صعودی‌ها می دانند که داعش را برای چه به وجود آوردند و چه انتظاری از آن داشتند ولی امروز تلاش می‌کنند تا نام سپاه پاسداران را در ردیف گروهک‌های تروریستی بیاورند و می‌دانند که از کجا ضربه خوردند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم لباس سبزپوش میدان نبرد بودند و دشمنان به درستی نیروهای جان برکف ایرانی را درک کرده و خوب رصد می‌کنند، یادآور شد: وقتی دشمنان در میدان نبرد توان مبارزه را ندارند دست به هیاهوی رسانه‌ای می‌زنند.

وی اضافه کرد: مردم در ۲۲ بهمن در کنار همه افتخارات بزرگ و درس های عبرت برای دشمنان یک نکته کلیدی را رقم زدند و خود جوش آرم مقدس سپاه را در دست گرفتند تا به دشمن فهماندند که سپاه از متن و دل جامعه و ملت است و فرزند این سرزمین است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه نه تنها در میدان نبرد حق علیه باطل بلکه در میادین کمک رسانی به بلایای طبیعی، سیل، زلزله، مبارزه با کرونا ویروس و برای سلامت جامعه به میدان می‌آید و دست از تلاش و کار برنمی‌دارد، گفت: سپاه برای قدرتمند کردن ایران اسلامی، امنیت و رفاه این ملت خواب را بر خود حرام کرده و تلاش شبانه‌روزی دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران در سخت‌ترین تهدیدها علیه کشور، دست به مسئله بنزین می‌بردند و تهدید عدم صادرات به ایران داشتند، بیان کرد: هر چند ما بیش از ۱۰۰ سال از کشف نفت در مسجد سلیمان همچنان قادر نبودیم بنزین مورد نیاز کشور را تأمین کنیم ولی متخصصان و فرزندان ملت در قرارگاه خاتم الانبیا با ارده مصمم این حربه را برای همیشه از دشمن گرفتند.

شریف با اعلام اینکه دشمن فکر می‌کند با برجسته سازی مباحث معیشتی، تحریم‌ها و فشار اقتصادی می‌تواند دل ملت را بلرزاند و ارده آنها را سست کند، بیان کرد: مردم کشورمان همیشه مقاوم و مستحکم هستند.

وی زیباترین مسئله ارزشمند برای ملت‌ها را استقلال آنها دانست و یادآور شد: ایران مستقل‌ترین کشور کره زمین است و همه تصمیمات آن در داخل جغرافیای آن گرفته می‌شود، ۴۴ سال است که مردم ما از صفر شروع کرده و امروزه در برخی حوزه‌ها با کسب رتبه های بالا چشم حیرت دشمنان را به سمت خود گردانده ایم.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه گام اول انقلاب گام تثبیت و مستحکم کردن پایه‌های نظام مبتنی بر وحی الهی بود، گفت: در گام دوم شاهد بالندگی، پیشرفت و عقب رانندن بیشتر دشمنان خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه مردم کشورمان به خوبی راه‌های صعب‌العبور و طاقت‌فرسا را طی کردند، خاطرنشان کرد: استکبار تصور می‌کرد ملت‌مان تاریخ مبارزات خود را فراموش کرده، دشمن به دنبال نمایش ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و تئوری ولایت فقیه و ضعف کشور است ولی در کشورمان کارآمدی موج می‌زند و مردم گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه اگر تحریم‌های سخت و بسیار شکننده استکبار که علیه ایران اعمال شد علیه هر کشور دیگر بود شیرازه آن از هم می‌پاشید، تصریح کرد: اگر جنگ هشت ساله بر هر کشوری تحمیل می‌شد آثاری از آن کشور باقی نمانده بود ولی این ملت با توکل بر خداوند و به برکت تعالیم دینی و برخورداری از امام و منویات رهبر انقلاب توانستند از همه موانع عبور کند.

وی شهدا را آینه مجسم اقتدار و ابهت ملت دانست و گفت: مگر می‌شود افتخارات و دلیرمردی شهدا فراموش شود صدام و ژنرال‌های عراقی رو به نابودی رفتند اما مزار شهدای کشورمان محل زیارت و توسل ملت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز