خبرگزاری کار ایران

سردار شریف:

دشمن با شعار تبلیغاتی زن، زندگی، آزادی و ترویج برهنگی می‌خواهد هویت زن مسلمان را از او بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۸۰۴

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه‌گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت‌شان دور کنند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین یادواره شهدای بخش خزل و شهر فیروزان استان همدان و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ما بر اساس آموزه‌های قرآنی معتقدیم شهدا زنده و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند؛ از این‌رو باید مراقب باشیم تا خدایی ناکرده با رفتارمان خود را از اهداف و مسیر نورانی شهدا دور نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی سربازی در تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: تاثیرگذاری او در فرایند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سطح منطقه و افزایش ضریب امنیت ملی قابل توجه و ارزشمند است.

سخنگوی سپاه با اشاره به اهمیت تربیت نسل جوان انقلابی افزود: دشمن امروز در بستر فضای مجازی به دنبال کاشت بذر یأس و ناامیدی و دور کردن نسل جوان از اهداف انقلابی است؛ در حالی که ما باید از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی رفتاری در تربیت فرزندان و نسل جوان کشور مدد بگیریم.

وی در ادامه افزود: در وصیت نامه شهدا اصل تبعیت از ولایت همواره مورد تاکید قرار گرفته است و دشمن امروز با فرافکنی به دنبال تخریب آموزه‌های اسلامی و دینی و هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه است.

سردار شریف گفت: امروز جوانِ در تراز انقلاب اسلامی کسی است که ضمن تاسی از آموزه های دینی در حوزه احترام به خانواده و تبعیت از ولایت فقیه سرآمد باشد، این جوان بی تردید شباهت زیادی به شهیدان باکری، همت و شهید کاظمی دارد.

سردار شریف ادامه داد: امروز دشمنان و فریب خوردگان داخلی به دنبال ترویج اباحه‌گری و برهنگی در فضای مجازی هستند تا بدین ترتیب جوانان ما را از اصالت و هویت‌شان دور کنند بنابراین در چنین ورطه‌ای دستگاه‌های فرهنگی کشور باید آثار و عواقب شوم این اقدامات را برای نسل جوان تبیین کنند.

وی با اشاره به آموزه‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس به ما یاد داد که باید برای مقابله با تهدیدات دشمنان خود را قوی و توانمندی‌های دفاعی را ارتقا دهیم و همین امر سبب شده تا دشمن فکر حمله نظامی علیه ایران اسلامی را به مخیله راه ندهد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: الحمدالله به برکت خون شهدا امروز از همه نعمات الهی برخورداریم و در بیشتر حوزه‌های علمی و فناورانه جزء ده کشور اول جهان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مهمترین شاخص برای پیشرفت کشور است و ما باید همواره این مقوله را در برابر دسیسه های دشمنان صیانت کنیم افزود: امروز مسئولان کشور باید تمام توان خود را در راستای رفع مشکلات مردم قرارداده و در رفع کمبودهای کشور تلاش کنند.

سردار شریف افزود: انقلاب اسلامی به زنان ما کرامت بخشید و دشمن با شعار تبلیغاتی زن، زندگی، آزادی می‌خواهد با ترویج برهنگی هویت زن مسلمان را در جامعه از او بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز