خبرگزاری کار ایران

جاده مواصلاتی ایذه به دهدز در روز جمعه مسدود است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۹۴

رئیس پلیس‌راه شهرستان ایذه از انسداد نیم‌روزه جاده ایذه _ دهدز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کامران بهرامی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن هشدار در خصوص مراقبت‌های ایمنی طی در پی بارش‌های متعدد برف و وجود لغزندگی و ریزش‌های احتمالی در مناطق کوهستانی، گفت: در کیلومتر ۲۰ محور ایذه به دهدز به دلیل موقعیت ریزشی بودن کوه، با هماهنگی‌های صورت گرفته در روز جمعه برای ۱۲ ساعت مسدود خواهد بود.

بهرامی افزود: این محور ترانزیتی از ساعت ۸ صبح روز جمعه به دلیل اجرای  عملیات ریزش و جمع‌آوری بسته خواهد بود و این احتمال وجود دارد که اگر دستگاه‌های بیشتری به عملیات بپیوندند، مدت‌زمان کمتری جاده بسته خواهد بود.

در ادامه فرماندار شهرستان دزپارت اظهار داشت: به اطلاع رانندگان و مسافرینی که قصد عبور از مسیر ایذه به دهدز و لردگان به دهدز را دارند، می‌رسانیم که در تعیین زمان عبور خود تجدیدنظر کنند و این موضوع را در نظر بگیرند که به دلیل بارندگی‌های سنگین و تخریبات جاده‌ای، این مسیر نیاز به تعمیرات فوری دارد.

مجید رحمانی بیان کرد: در حوالی کیلومتر ۲۲ جاده از سمت ایذه به دلیل ریزش تپه، دیشب با تلاش‌های صورت گرفته رفع گردید؛ ولی با توجه به‌احتمال وقوع خطرات جاده‌ای بعدی، این مسیر نیاز به تعمیرات اساسی دارد و در روز جمعه مسدود خواهد بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های پلیس‌راه و راهداری استان این امکان فراهم گردید تا با مسدودی چندساعته این مشکل را رفع کنیم تا رانندگان این جاده کوهستانی بدون نگرانی این مسیر را طی کنند.

 

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز