خبرگزاری کار ایران

آشنایی با کانادا و شهرهای محبوب برای زندگی در کانادا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۷۸

تفاوت زندگی در ایران و کانادا این است که کانادا در سال‌های اخیر و با توجه به نرخ بالای مهاجرت به این کشور تلاش کرده با بالا نگه داشتن سطح کیفی زندگی مردم و پرداختن به وضع مهاجران و ایجاد رفاه بالا برای شهروندان خود از میزان دزدی‌ها و درگیری‌ها در این کشور بکاهد. این امر به‌شدت می‌تواند در ایجاد امنیت در این کشور اثر گذار باشد. همچنین کشور کانادا مهاجرانی که از راه پناهندگی وارد این کشور شده‌اند را کاملا حمایت می‌کند.

کانادا یکی از کشورهای محبوب ایرانیان برای مهاجرت و سفر است که البته بهتر است درباره رفتار مردم کانادا با ایرانیان هم بیشتر بخوانید.  شهرهای تورنتو، ونکوور و مونترال از جمله شهرهای بسیار پرطرفدار این کشور هستند. نکته‌ای که کانادا را برای ایرانیان بسیار محبوب می‌کند، کیفیت زندگی و رفاه شهروندی است که دولت کانادا برای شهروندان خود در نظر گرفته است. کانادا دارای یکی از قدرتمند ترین پاسپورت های دنیا است. کانادا از جمله کشورهایی است که میزان جرم و جنایت در آن بسیار پایین است. در واقع این کشور نسبت به همسایگان جنوبی خود همچون کشور آمریکا از امنیت بالاتری برخوردار است. البته که دولت کانادا همچنان تلاش می‌کند که از همین میزان اندک جرم و جنایت خود نیز بکاهد و برای شهروندان خود امنیت بهتری فراهم آورد و در دسته‌بندی جهانی امنیت کشورها، در جایگاه بالایی قرار گیرد. برای سفر یا مهاجرت از ایران کانادا باید درباره کشور کانادا و شهرهای آن بیشتر بدانید.

 

مونترال ناشناخته محبوب

آب ‌و هوای مونترال کلا ثابت نیست؛ اما در کل نسبت به شهرهای سردسیر کانادا هوای معتدل ‌تری دارد. این شهر بهار و تابستانی مطلوب، با دمای بین ۲۶ تا ۲۷ درجه دارد. اما نباید از زمستان‌های شگفت‌انگیز این شهر غافل شد. چون زمستان ‌های بسیار زیبایی دارد که بیشتر از تابستان‌ های آن جذاب است. زمستان ‌های مونترال سرد و در بعضی از ماه‌های آن بارش برف نیز وجود دارد. در کل اگر بخواهیم شرایط آب‌ و هوای مونترال را دسته‌بندی کنیم در دسته شهرهای معتدل قرار خواهد گرفت.

 

مونترال یکی از قطب های فرهنگی، اقتصادی کانادا محسوب می‌شود. این شهر، طبق آمار و رضایت ۹۴ درصدی افراد آن در رتبه‌بندی شهرهای دنیا، در زمره ۵۰ شهر برتر جهان برای زندگی شمرده می‌شود. یکی دیگر از مواردی که شهر مونترال را خاص می‌کند، مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری زیاد آن است که همه‌ساله افراد زیادی برای سفر به این شهر اقدام می‌کنند. اگر مونترال را برای زندگی انتخاب کرده‌اید، بدانید که شهری زیبا و هیجان‌انگیز در انتظار شما است.

 

همان طور که در قسمت‌های قبل گفته شد، مونترال یکی از جاذبه‌ های گردشگری و همچنین یکی از شهرهای تاریخی کانادا محسوب می‌ شود. این شهر مکان ‌های دیدنی بسیار زیادی دارد. ما قصد داریم چند مکان زیبا در مونترال را به شما معرفی کنیم تا اگر در این شهر زندگی می‌کنید، حتما به این مکان ها هم سر بزنید :

 

۱. مونترال قدیم: محبوب‌ترین مکانی که در شهر مونترال قرار دارد، مونترال قدیم است. قدمت این مکان به قرن‌ های ۱۷، ۱۸، ۱۹ بر می‌گردد و یکی از محله‌ های قدیمی مونترال محسوب می‌شود.

 

۲. پارک زیبای مونت رویال: در این پارک بناهای تاریخی زیادی از جمله پادشاه جورج ششم و ژاک کارتیه قرار دارد و همچنین در بخش قدیمی این پارک ساختمانی وجود دارد که قدمت آن به قرن ۱۷ میلادی بر می‌گردد و بسیار زیبا و جالب است.

 

۳. شهر زیرزمینی: یکی دیگر از جاهایی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما در فصل زمستان به آن سر بزنید، شهر زیرزمینی مونترال است. این شهر به‌دلیل زیرزمینی بودن و گرمای آن در فصل زمستان، گزینه خوبی برای خرید و گشت ‌و گذار است.

 

تورنتو شهر زیبا

تورنتو پایتخت استان انتاریو است. این شهر یکی از شهرهای خوب و مورد توجه مهاجران است. این شهر به‌دلیل وجود دانشگاه های معتبر و بین‌المللی دنیا در کانادا رتبه نخست را برای ادامه تحصیل دارد و در رتبه ۳۴ جهان قرار دارد. به‌دلیل ویژگی‌های زیادی که برای زندگی و تحصیل دارد مهاجران معمولا این شهر را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. از ویژگی‌های این شهر می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

۱. وجود حمل و نقل عمومی و ارزان

۲. وجود قیمت‌های مختلف از پایین ترین قیمت تا بالاترین قیمت برای اجاره مسکن برای دانشجویان.

۳. هزینه‌های تحصیلی مناسب تر نسبت با کشورهای هم رده خود در دنیا نظیر استرالیا، آمریکا و انگلیس.

۴. وجود شغل های دانشجویی برای دانشجویان نظیر شغل های مترجمی، تولید محتوا، نگهبان شیفت شب و...

که همه این‌ها باعث شده تورنتو یکی از شهرهای مورد استقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل معرفی شود.

 

ونکوور ایده آل

سومین شهر مورد توجه دانشجویان شهر ونکوور است که در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا بهترین دانشگاه این شهر محسوب می‌شود. این شهر رتبه شانزدهم بهترین شهرهای تحصیلی را در دنیا کسب کرده و سالانه ۸۰ هزار دانشجو از سراسر دنیا برای تحصیل و زندگی به این شهر مهاجرت می‌کنند. در این شهر شما می‌توانید به دو زبان انگلیسی و فرانسه تحصیل کنید. وجود مناطق زیبا و گردشگری در این شهر باعث شده شغل های خدماتی زیادی برای دانشجویان به وجود بیاید که می‌تواند یک کمک هزینه ی تحصیلی برای دانشجویان محسوب شود. اما دلیل مهمی که باعث شده دانشجویان این شهر را برای تحصیل و زندگی انتخاب کنند وجود شرکت‌های فناوری بزرگ و بین‌المللی همچون مایکروسافت و آمازون است که این امکان را به دانشجویان می‌دهد که بعد از تحصیل در این شرکت‌ها فعالیت کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز