خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد:

رانش کوه، تردد در محور پاتاوه - دهدشت را ممنوع کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۵۷

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تردد در محور پاتاوه - دهدشت در این استان ممنوع و مردم تا پایان بارش‌ها از جاده پاتاوه - دهدشت تردد نکنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "عابد محمدی" در نشست رسانه‌ای گفت: رانش کوه باعث مسدود شدن محور پاتاوه - دهدشت شده و رانندگان تاپایان بارش‌ها می بایست از تردد در این محور خودداری کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان از محورهای جایگزین مانند محور یاسوج، سپیدان – باغچه سادات و یاسوج - بابا میدان تردد کنند، اظهارداشت: حجم رانش در محور پاتاوه - دهدشت بحدی است که کار بازگشایی، بسختی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:بدلیل کوهستانی بودن محور عنوان شده، در مواقع بارندگی در چندین نقطه شاهد ریزش و رانش کوه هستیم که توصیه می‌شود در صورت بازگشایی این محور هم، رانندگان برای پیشگیری از حوادث از تردد در این جاده خودداری کنند.

محمدی با اشاره به پاسخگو بودن سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه روزی در خصوص اعلام آخرین وضعیت راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: رانندگان و مردم از سفر‌های غیر ضروری در محورهای مختلف این استان خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز