خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

بنیاد مستضعفان در سرمایه گذاری های کلان در استان کمرنگ ظاهر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۷۴

استاندار لرستان گفت: بنیاد مستضعفان در سرمایه گذاری‌های کلان با توجه به ظرفیت های خدادادی و طبیعی در استان تاحدودی کم‌رنگ بوده و بخش هایی را در مدار محرومیت قرار داده است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار  در آیین بهره‌برداری از طرح های محرومیت زدایی لرستان  که همزمان با طرح های محرومیت زدایی کشور که به صورت وبینار با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس بنیاد مستضعفان انجام گرفت  با بیان این مطلب که بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منشأ خدمات خوبی در مناطق محروم است،گفت: محرومیت لرستان سبب وضعیت بد اقتصادی و بیکاری در این استان شده است که نیاز دارد این مهم در منظر بنیاد مستضعفان ویژه دیده شود.

وی افزود: اقدامات بسیاری برای رفع محرومیت زدایی و پرداخت تسهیلات، ارتقای معیشت، اشتغالزایی، اجرای طرح های آبرسانی و بهداشتی در لرستان صورت گرفته که تمام این تلاش ها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

استاندار لرستان گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور، احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده که اکنون ۱۵۸ مورد با ۱۵ میلیارد تومان در لرستان به بهره‌برداری رسید.

زیویار بیان کرد: همچنین طرح هایی مانند ۱۲۷ مورد مسکن معلولان با ۲۱ میلیارد تومان، ۷۴ مورد مسکن برای خانواده های دارای ۲ فرزند معلول یا بیشتر، پنج باب خانه عالم روستایی، آبرسانی، تهیه آمبولانس، تجهیز خانه بهداشت و تعمیر و تجهیز ۲۰ مسجد در الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: پس از سفر رییس بنیاد مستضعفان به لرستان، ظرف ۲ هفته مبالغ مورد نظر برای طرح های استان تخصیص پیدا کرد و امید می رود مناطقی از شهرستان های سلسله و دلفان هم در طرح های محرومیت زدایی قرار گیرند.

استاندار لرستان خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان گفت: انتظار مردم استان با وجود ظرفیت بزرگ طبیعی و مواهب خدادادی از بنیاد مستضعفان به بالفعل درآوردن آنان است.

به گزارش ایلنا، در این مراسم از ۴۶۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در لرستان بهره برداری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز