خبرگزاری کار ایران

کسب سهمیه ایفاسرام در دقیقه 90/ آخرین تلاش‌های گیتی‌پسند منجر به شکست فولاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۱۴

تیم ایفاسرام اردکان در هفته پایانی مرحله مقدماتی با شکست شهرداری ارومیه صعود خود به مرحله پلی‌آف را به عنوان تیم هشتم جدول قطعی کرد و گیتی‌پسند اصفهان با شکست سه بر دو فولاد به کار خود در لیگ برتر امسال پایان داد.

هفته بیست‌وششم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 23 بهمن) با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای تهران، مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان و گنبد پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین دیدار هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان تیم ایفاسرام اردکان برای قطعی شدن صعودش به مرحله پلی‌آف میزبان شهرداری ارومیه در سالن آیت‌اله خاتمی اردکان بود.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم ایفاسرام با استفاده از امتیاز میزبانی موفق به شکست سه بر یک میهمان خود شدند تا صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شود.

شهرداری ارومیه در ست سوم 25 بر 21 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 22 مغلوب نماینده اردکان شد تا هفدهمین شکست فصل خود را تجربه کند.

بدین ترتیب ایفاسرام اردکان که در میانه فصل به دلیل نتایج ضعیف سرمربی خود را تغییر داد، با 13 برد، 13 باخت و 40 امتیاز در پایان مرحله مقدماتی در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

این تیم بعد از تغییر در راس کادر فنی خود به دنبال دو هدف بود که نخست حفظ امتیاز لیگ برتری خود بود و در تعریف دومین هدف، کسب سهمیه مرحله پلی‌آف بود که امروز به آن دست یافت.

شهرداری ارومیه نیز در مجموع 26 دیدار مرحله مقدماتی خود، 9 برد، 17 باخت و 26 امتیاز کسب کرد و به عنوان یکی از تیم‌های پایین جدول در مرحله پلی‌اوت به کار خود در این رقابت‌ها ادامه خواهد داد تا در این مرحله برای تثبیت سهمیه لیگ برتری خود تلاش کند.

نادر انصاری، امیر صداقت، کیوان عابدزاده و سجاد خان‌بابازاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه برعهده داشتند.

در دیگر دیدار مهم این هفته فولاد سیرجان ایرانیان در سالن مجموعه ورزشی امام علی(ع) میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود و اصفهانی‌ها در بازی خارج از خانه سه بر دو حریف را شکست دادند.

شاگردان سعید عقیلی در گیتی‌پسند نتیجه دور رفت برابر فولاد را تکرار کردند. این تیم در ست نخست 21 بر 25 نتیجه را به فولاد واگذار کرد اما در ست دوم با امتیاز 25 بر 19 به پیروزی رسید. در ست سوم بار دیگر فولاد با پوئن 25 بر 21 حریف را مغلوب خود کرد. ست چهارم با نتیجه 25 بر 17 به نفع گیتی‌پسند به پایان رسید تا بازی برای مشخص شدن نتیجه به ست پنجم کشیده شود.

در ست پایانی اصفهانی‌ها 15 بر 9 حریف را شکست دادند تا به سیزدهمین برد خود دست یافته و با 13 باخت و 37 امتیاز در جایگاه نهم باقی ماند تا به کار خود در لیگ برتر امسال پایان دهند چرا که ایفاسرام با شکست شهرداری ارومیه تنها سهمیه باقی مانده پلی‌آف را از آن خود کرد.

فولاد سیرجان هم با 14 برد، 12 باخت و 43 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند تا در مرحله پلی‌آف برابر تیم لبنیات هراز آمل قرار گیرد.

مسعود یزدان‌پناه، و احمد دامغانی‌نژاد به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و مسعود ذوقی داور اول و محمدرضا کاویان داور دوم این دیدار بودند. عارف مرادی بازیکن فولاد سیرجان و سعید عقیلی سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفتند.

این مسابقه 134 دقیقه ادامه یافت و 600 تماشاگر داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز