خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال مردان؛

برد گنبدی‌ها در تهران/ تعداد پیروزی‌های متوالی لبنیات دو رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۰۲

تیم‌های شهرداری گنبد، لبنیات هراز آمل و شهداب یزد در هفته دهم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند تا گنبدی‌ها در تهران سایپا را شکست دهند، لبنیات هراز آمل به دهمین برد متوالی خود دست یابد و شهدابی ها به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 25 آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان و رشت پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم سایپا تهران در سالن فدراسیون میزبان شهرداری گنبد بود و سه بر دو مغلوب این تیم شد تا هشتمین شکست خود را تجربه کند.

تیم شهرداری گنبد با این برد که ششمین پیروزی این تیم در این فصل بود، 15 امتیازی شد. از سوی دیگر نارنجی پوشان سایپا با کسب یک امتیاز مسابقه، 10 امتیازی شدند.

سایپا در ست‌های اول و سوم 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 19 و 17 بر 15 مغلوب نماینده گنبد شد.

امیر طلوع‌کیان، محمدحسن خوشدل، مهدی نویدی و امید فولادی‌وندا به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت 143 دقیقه طول کشید.

در مهمترین مسابقه این هفته تیم لبنیات هراز آمل که با 9 برد و 25 امتیاز در صدر جدول قرار داشت، میزبان پاس گرگان بود.

از سوی دیگر نماینده گرگان با 6 برد و 16 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت و رقابت نزدیکی با دو تیم هورسان و شهداب برای رتبه دومی جدول دارد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هزار آمل در این مسابقه سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا تعداد بردهای این تیم دو رقمی شود و به عدد 10 برسد.

پاس گرگان در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 21 نتیجه را به صدرنشین واگذار کرد تا چهارمین شکست خود را تجربه کند.

خلیل یگانه‌مجد و محمدحسین شفقی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که 83 دقیقه طول کشید. محمد عشق‌دوست و قادر صادقی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

سالن شاهدیه شهر یزد میزبان سومین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان بود و تیم شهداب مدافع عنوان قهرمانی از شهرداری ارومیه پذیرایی کرد و سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشت.

شهرداری ارومیه در ست نخست 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست‌های دوم تا چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 16 و 25 بر 18 نتیجه را به میزبان واگذار کردند تا شهدابی‌ها با کسب هفتمین برد و صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

حسین پورکاشیان و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که 600 تماشاگر داشت.

احمد سرمست و اسماعیل رزقی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که 113 دقیقه طول کشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز