خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

جهش مصرف گاز در ۲۴ ساعت گذشته / دوباره به مرز هشدار رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۷۳۴

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران رقم مصرف تهران را ۱۱۷ میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: بعد از تهران، خراسان رضوی با ۵۸ میلیون متر مکعب، اصفهان ۴۵ میلیون متر مکعب و مازندران با ۴۳ میلیون متر مکعب بیشترین مصارف را داشته‌اند.

عباس اعظمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره وضعیت مصرف و تامین گاز اظهار داشت: مصرف بخش خانگی، تجاری و صنایع در ۲۴ ساعت گذشته جهش بالایی داشته و به ۶۵۱ میلیون متر مکعب رسیده است، یعنی ۷۵ درصد مصرف کشور را به خود اختصاص داده است.

وی رقم مصرف تهران را ۱۱۷ میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: بعد از تهران، خراسان رضوی با ۵۸ میلیون متر مکعب، اصفهان ۴۵ میلیون متر مکعب و مازندران با ۴۳ میلیون متر مکعب بیشترین مصارف را داشته‌اند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران از مردم خواست در چارچوب پویش "هر خانه یک اتاق گرم" کمک کنند تا پایداری گاز در تمام نواحی کشور بویژه سرشاخه‌ها به خوبی حفظ شود.

وی با بیان اینکه  با این وضعیت که پیش می‌رویم مصرف گاز به مرز هشدار رسیده است، گفت: در حال حاضر افت فشار و قطعی نداریم اما باتوجه به اینکه سامانه‌ای که وارد کشور شده سرد و همواه با بارش است و پیش‌بینی هم شده که تا پایان همته ماندگار باشد؛ می‌طلیبد مردم مصرف بهینه داشته باشند و کمک کنند تا بتوانیم به نحو احسن در تامین گاز تمام بخش‌ها بویژه سرشاخه‌ها انجام وظیفه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز