خبرگزاری کار ایران

درگفت وگوبا ایلنا مطرح شد؛

کود کشاورزی نباید در بورس گذاشته شود/مناقشات گازی با کشورترکمنستان حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۷۶

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: کود کشاورزی نباید در بورس گذاشته شود که اگر این اقدام صورت بگیرد قطعا مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد می کند.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: قرار بود دولت کود کشاورزی درسال آینده در بورس گذاشته شود که ما در کمیسیون کشاورزی مجلس این را حذف کردیم که اگر این اقدام صورت میگرفت مشکلات جدی برای کشاورزان ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: موضوع امنیت غذایی برای ما بسیار مهم است و اگر کود وارد بورس شودباعث افزایش قیمت خواهد شد. باید به کشاورزان یارانه بدهیم.

نوروزی تصریح کرد: درسال گذشته به رئیس جمهور گفتیم مناقشات گازی با کشور ترکمنستان حل باید شود و در چند وقت اخیر مشکلات کمبود گاز را داشتیم که یک نمونه واحد های تولیدی تعطیل شدند و مشکلاتی اضافه شد.

وی بیان کرد: کارگاه های تولیدی کارگر دارند و در پایان سال قرار داریم باید سنوات وحقوق داده شود که با این قطعی گاز دیگر بحران جدی پیش خواهد آمد و باید اقدامات صورت بگیرد گاز نباید دوباره قطع شود.

وی یاداور شد: مشکل گازی از دولت قبل بوده است و درحال حاضر وزارت امورخارجه و وزارت نیرو این مشکل گازی را حل کند.اینها مشکلی نیست که حل نشود دولت برای حل این مشکل سریعتر اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز