خبرگزاری کار ایران

تن هاخ: جام جهانی بین فصل فشار زیادی به بازیکنان آورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۴۰

سرمربی شیاطین سرخ یکی از دلایل افزایش مصدومان تیمش را برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دانست.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد با 43 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس حضور دارد. این تیم فردا در یکی از بازی های هفته بیست و سوم میهمان لیدزیونایتد خواهد بود؛ حریفی که هفته گذشته در دیداری معوقه از هفته هشتم با تساوی دو بر دو شاگردان تن هاخ را در اولدترافورد متوقف کرد. تن هاخ پیش از این دیدار تاکید کرد که تغییراتی نسبت به روز چهارشنبه در تیمش ایجاد خواهد کرد.

سرمربی هلندی یونایتد صحبت های خود در نشست خبری پیش از بازی فردا را با سوالی در مورد اینکه آیا آنتونی مارسیال و مک تومینای با توجه مصدومیت اخیر می توانند تیم را همراهی کنند، شروع کرده و گفت:" برای بازی فردا که انتظار ندارم آنها را داشته باشیم. برای بازی بعد (مقابل بارسلونا) که چند روز فرصت خواهیم داشت، شاید شرایط فرق کند ولی نمی توانم صد در صد چیزی را بگویم."

یونایتد بعد از این دیدار، روز چهارشنبه با بارسا بازی می کند و با فاصله چند روز باید در جام حذفی به میدان برود. تن هاخ در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت های پرتعداد حاصل فشردگی مسابقات (رقابت در چهار جبهه) است گفت:" اگر مصدومیتی مثل مورد کریستین اریکسن را ببینید، نمی توانید آن را تاثیر فشردگی مسابقات بدانید. با توجه به اینکه در بین فصل جام جهانی را داشتیم، فشار زیادی روی برخی بازیکنان بود ولی خب مصدومیت در سطح بالا یک موضوع طبیعی است و باید خود را در برابر آن مقاوم کنیم."

او در خصوص درخشش جیدن سانچو در بازگشت به ترکیب، عملکرد تحسین برانگیز مارکوس رشفورد و در مجموع عملکرد خوب بازیکنان جوانش گفت:" این موضوع هیجان انگیزی است. کار کردن با جوانان و پیشرفت آنها فوق العاده است. آنها خودشان کار را انجام می دهند ولی در یک جاهایی نیاز به انگیزه دارند و گاهی باید به آنها فشار آورد."

سرمربی یونایتد با تاکید بر لزوم پیشرفت سطح فنی الخاندرو گارناچو گفت:" او خوب بازی کرد و تاثیر گذار بود، موقعیت های خوبی به دست آورد و خوب تلاش کرد اما در نهایت انتظار داشتیم که گل بزند و این مهم بود. به عنوان یک مهاجم شما باید در لیست گلزنان، پاس گل یا موقعیت های کلیدی باشید. ما انتظارات دیگری هم داریم که به عنوان بازیکن یونایتد باید انجام شود و روی امتیاز، نتیجه و اتفاقات مهم تاثیر گذار باشد."

تن هاخ در مورد طرح سوپر لیگ اروپا موضعی محافظه کارانه ارائه کرده و گفت:" من از تحولات و پویایی فعلی آگاه هستم ولی طرح یاد شده را باید بررسی کرده و نظر خود را بگویم. در حال حاضر بازی های زیادی انجام می دهیم و برای مسابقات بیشتر باید بازیکنان جدید اضافه کنیم. چون به تمام انرژی خود برای رقابت های جدید اروپایی نیاز داریم. در لحظه تصمیم گیری هم تصمیم به عهده باشگاه است. ساختار خوبی در حال حاضر وجود دارد ولی همیشه ابتکاراتی برای بهتر کردن آن وجود دارد. در زندگی هم همین گونه است. مردم همیشه بهترین ها را می خواهند و اگر این موضوع هم به نفع فوتبال باشد، خوب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز