خبرگزاری کار ایران

سردار رادان در مراسم الحاق ۷۰ شناور تندرو به فراجا:

پیام صلح و دوستی ایران همراه با اقتدار نیروهای مسلح مخابره می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۳۶

فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم الحاق ۷۰ شناور تندرو به فراجا خطاب به قاچاقچیان دریایی کالا و مواد مخدر گفت: به شما پیام می‌دهیم از امروز روزگار سخت‌تری در برابر ماموریت‌های فراجا خواهید داشت و دریابانی ثابت خواهد کرد خروجی کارشان تأمین امنیت است.

به گزارش ایلنا، سردار احمد‌رضا رادان  فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم الحاق ۷۰ شناور تندرو به مرزبانی فراجا اظهار داشت: از ۷ فرمان رهبری در حکم بنده، تامین امنیت و آرامش مردم یکی از مهم‌ترین بندها‌ است، آن چیزی که در این مراسم مورد توجه قرار گرفته نیز تامین امنیت دریا و دریانوردی است و بخش مهمی از این مسئولیت بر عهده مرزبانی فراجا‌ست که بایستی به آن توجه شود.

وی افزود: امنیت دریا و دریانوردی شئون مختلف از جمله مبارزه با زشتی‌ها و پلشتی‌ها تا مبارزه با قاچاق، امداد و نجات و حضور در دریای ایران دارد، این مهم زمانی حاصل می‌شود که در دریا حضوری فعال داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: زمانی می‌توان در دریا حضوری فعال داشت که تجهیزات به روز و متناسب با ماموریت نیز در اختیار نیروهای مرزبانی قرار دهیم که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه رخ داده است.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: ما در فراجا اعتقاد به استفاده از تولیدات ملی داریم چرا که به دانش و توان متخصصان داخلی اعتماد داریم و خوشبختانه با کار بسیار خوب صنایع دریایی وزارت دفاع  و استفاده از سامانه‌های نوین و حتی بی‌نظیر پاسخ خوبی به اعتقاد و اعتماد ما داده شد.

سردار رادان با اشاره به اهمیت هرمزگان در حوزه امنیت دریایی اظهار داشت: استان هرمزگان یکی از استان‌هایی است که قابلیت دریایی آن خود را به رخ می‌کشد، این استان ۱۱۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و میزان زیادی ماموریت دریایی نیز دیکته می‌کند به همین جهت نیاز است به هرمزگان و بخش دریابانی هرمزگان توجه شود تا بتوان اقتدار دریایی را به رخ همسایه‌ها و حریفی که با ما قصد مقابله دارد نشان داد و بایستی پیام ایران که همان صلح و دوستی است همراه با اقتدار نیروهای مسلح مخابره شود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه امروز روز بسیار خوب و بزرگی است، گفت: کار و رسالت ما در دریای هرمزگان ویژه‌تر خواهد شد و با این الحاق این شناورها به قاچاقچیان کالا و مواد مخدر پیام می‌دهیم از امروز روزگار سخت‌تری در برابر ماموریت‌های فراجا خواهند داشت و دریابانی ثابت خواهد کرد خروجی کارشان تأمین امنیت است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز