خبرگزاری کار ایران

برنامه روز هفتم جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۸۸

در هفتمین روز چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت (سینما رسانه) دو فیلم «کاپیتان» و «گل‌های باوارده» نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سانس اول روز هفتم چهل‌ویکمین جشنواره فجر فیلم سینمایی «کاپیتان» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و تهیه‌کنندگی سید صابر امامی در سینمای رسانه نمایش داده می‌شود.

محمد حمزه‌ای پیش‌تر ساخت فیلم‌های «آذر» و «مرتضی» را در کارنامه خود دارد. 

فیلمنامه «کاپیتان» را امیرمحمد عبدی به نگارش درآورده و در خلاصه داستان آن آمده است: «به من میگن عیسی، هرکاری بخوام می‌کنم.» همزمان با اکران، این خلاصه داستان هم تکمیل می‌شود.

پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی پور، پرهام غلاملو و…  بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در دومین سانس روز هفتم جشنواره فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی سعید سعدی نمایش داده می‌شود.

مهرداد خوشبخت پیش‌تر ساخت فیلم‌های سینمایی «عقاب صحرا» و «آبادان یازده ۶۰» را در کارنامه خود دارد.

در خلاصه داستان فیلم «گل‌های باوارده» آمده است: در سال ۱۳۵۹ همزمان با جنگ تحمیلی، تعدادی از مهندسین پالایشگاه نفت آبادان در تلاش هستند با امکانات و تجهیزاتی که در داخل انبارهای آن است، پالایشگاه‌های دیگر را ترمیم کنند.

بانیپال شومون، امیررضا دلاوری، الهام نامی نیک، نادر سلیمانی و یاسین مسعودی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز