خبرگزاری کار ایران

حسینی: مصدومیت‌های سریالی دستمان را خالی کرد/ امیدواریم تحت تاثیر جو نباشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۴۲

سرمربی پیکان ابراز امیدواری کرد بازیکنانش تحت تاثیر جو ورزشگاه وطنی قائمشهر قرار نگیرند و با دست پر مازندران را ترک کنند.

به گزارش ایلنا، سیدمجتبی حسینی در آستانه دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. مساله ای که در هفته های گذشته اذیت مان کرد، مصدومیت سریالی بازیکنان بود. در هر بازی یک یا دو بازیکن مصدوم به جمع نفرات مان اضافه شدند و این مساله دست ما را خالی کرده است. همین حالا دو بازیکن اصلی مان را مشخص نیست که در بازی فردا داشته باشیم. با این حال جایگزین های خوبی دارم و امیدوارم آنها به بهترین شکل جای خالی نفرات غایب را پر کنند.

وی درباره تقابل تیمش با نساجی بیان کرد: خوشحالیم که در برابر چشمان هواداران خوب و فهیم نساجی به میدان می رویم. من سابقه کار در نساجی را دارم و می دانم مردم مازندران چقدرمیهمان نواز و انسان های خوبی هستند. نساجی هم تیم باکیفیتی است. با کمال احترام به حریف و هوادارانش امیدوارم بازیکنانم تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند و بتوانند بهترین عملکرد را ارائه بدهند و نتیجه خوبی کسب کنیم.

حسینی در پایان افزود: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و هوادارانی که به ورزشگاه می آیند لذت ببرند. انشاالله بازیکنان خودم هم بهتر از فرصت ها استفاده کنند و نتیجه لازم را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز