خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان؛

29 طرح بخش کشاورزی گیلان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۵۱۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۹ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی با بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان روز چهارشنبه(12 بهمن ماه) و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان گیلان دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی است، اظهار کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران ۲۹ طرح عمرانی، تولیدی خدماتی در بخش کشاورزی استان گیلان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها در ۱۱ روستا اجرایی شده و یک هزار و ۱۰۳ خانوار از امتیاز آن بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۸۹ نفر اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: برای این تعداد طرح ۱۲۷ میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

محمدی تصریح کرد: تعداد ۱۹ طرح تولیدی خدماتی با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۱۱۹ هزار میلیون ریال که از این مقدار بیش از ۲۳۳ هزار میلیون ریال از تسهیلات بانکی و بیش از ۹۵۹ هزار میلیون ریال سهم آورده بخش خصوصی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اضافه کرد: ۱۰ پروژه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) نیز با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۸۵ هزار میلیون ریال که از این میزان بیش از ۲۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ۲۵ هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی در ادامه به دستاوردها و توسعه یافتگی بخش کشاورزی استان گیلان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای استان در بخش کشاورزی طی سال‌های اخیر بوده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز