خبرگزاری کار ایران

بهترین مارک پنجره دوجداره

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۶۸

از زمانی که زیست بشر سر و شکلی پیدا کرد، پنجره هم جزئی ثابت از خانه بود؛ از پنجره های چوبی گرفته تا پنجره های فولادی و در نهایت پنجره های دو جداره که در قالب آلومینیومی و یو پی وی سی در دسترس هستند.

بی راه نیست اگر پنجره را به چشم و گوش ساختمان تشبیه کنیم؛ جزئی که کارکردش فراتر از تاباندن نور، بلکه فیلتر کردن صدا و تنظیم انرژی است. پس این سوال هم بیراه نیست که بپرسیم بهترین مارک پنجره دوجداره کدام است؟

بهترین مارک پنجره دوجداره چه معیارهایی دارد؟

متر و معیار برای اتلاق برچسب بهترین به پنجره دوجداره، متفاوت است. اگر به زمان گذشته، مثلا همین چند دهۀ پیش بروید و از کسی بپرسید بهترین پنجره برای ساختمان چیست؟ شاید صرفا برایتان جلوگیری از ورود سرما و گرما را بگوید.

با مدرن شدن و رشد زندگی شهری، آن هم در کلان شهرها و شهرهای بزرگ و صنعتی، در لوازم و مصالح ساختمانی هم انقلابی برپا شد و برای در و پنجره این دو جداره ها و چند جداره ها بودند که پیروز از میدان بیرون آمدند.

بهترین پنجره برای ساختمان و مصرف انرژی

بی شک از زمان بخاری های نفتی و کرسی گذاشتن دهه ها گذشته است و ساختمان های امروزی به فضایی کاملا گرم احتیاج دارند. از سویی دیگر، تقاضای بالا برای مصرف انرژی سبب شده است قیمت آن هم بالاتر برود.

قیمت پنجره دوجداره و هزینه های نصب آن کمی مصرف کننده را به فکر وا میدارد که آیا هزینه برای آن در مقابل صرفه جویی در انرژی معقول است یا خیر.

در این شرایط بهترین مارک پنجره دوجداره آن است که بتواند گرمای ایجاد شده با حداقل سوخت و ساز را حفظ کند و از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری کند.

 

استفاده از شیشه پر دوام و اسپیسر مناسب

شاید دیده باشید که در میان دو جدار شیشه دچار بخار گرفتگی شود. این اتفاق اگر در مدت یک سال یا کمتر رخ بدهد یعنی مارک نامناسبی را برای استفاده جهت پنجره دوجداره انتخاب کرده اید. این یعنی کیفیت قطعه حساسی چون اسپیسر پایین است.

اسپیسر یا فاصله انداز، میله ای آلومینیومی است که بین دو شیشه قرار می گیرد. در این فضا گاز تزریق می شود. بهترین مارک پنجره دوجداره قطعا باید از یک اسپیسر با کیفیت استفاده کند.

عایق مناسب برای جلوگیری از ورود آلودگی صدا

در شهرهایی که ما امروزه ساکنش هستیم، آلودگی بی داد می کند؛ نه فقط آلودگی هوا بلکه همهمه ای از سر و صدای موتور سیکلت، ماشین آلات و...متاسفانه پنجره هایی که تا همین یک دهه قبل تولید می شدند، حریف این آلودگی صوتی نمی شوند.

بهترین مارک پنجره دوجداره پنجره باید ضمن کاهش هدر رفت انرژی از ورود آلودگی صوتی به خانه نیز جلوگیری کند.

قابلیت بازشو به حالت های مختلف

بسیاری از افراد ترجیح می دهند از پنجره هایی استفاده کنند که تنها در یک جهت باز نشود؛ این مورد به مدد یراق آلات جدید یا به زبانی عامیانه تر لولاهای جدید پنجره ها، میسر شده است.

البته بهترین مارک پنجره دو جداره فارغ از جهت بازشو باید یراق آلات مناسبی داشته باشد. اگر یراق آلات دو تکه باشد که چه بهتر زیرا پنجره را به چند جهت نیز باز خواهد کرد.

بهترین مارک پنجره دوجداره

چه برندهایی بهترین هستند؟

در ایران برندهایی همچون وین تک، ویستابست، هافمن و پلاس پن را می توان از ممتازترین برندهای تولید پنجره دوجداره uPVC دانست.

یو پی وی سی پلاس از حدود یک دهه گذشته به تولید این برندها در ایران مشغول است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این برندها می توانید با یو پی وی سی پلاس در تماس باشید یا به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.

یو پی وی سی پلاس تولیدکننده انواع پنجره های دوجداره uPVC و پنجره آلومینیومی مطابق با استاندارد ملی ساختمان و  با طراحی اختصاصی و متناسب با نمای ساختمان، آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان گرامی را دارد.

این واحد تولیدی به ماشین آلات پیشرفته و آخرین تکنولوژی ساخت پنجره مجهز است.

آدرس وب سایت   https://upvcplus.com/

تلفن : ۰۲۱۸۸۶۹۰۶۲۴

همراه : ۰۹۱۲۳۸۸۶۶۷۹

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز