خبرگزاری کار ایران

از بچگی در مدرسه شاگرد گل‌محمدی بودم

رحمتی: به فوتبال کثیف علاقه ندارم / در ۱۰ سال آینده VAR به ایران نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۹۷

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره دیدار فردا مقابل پرسپولیس به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از رویارویی با آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: در حساس‌ترین برهه زمانی آلومینیوم در لیگ برتر امسال قرار داریم. همه دیدارها سخت و نزدیک به هم است و در این برهه چهار بازی حساس در لیگ برتر و یک دیدار حساس در جام حذفی پیش رو داریم.

او درباره مسابقات دشوار پیش روی شاگردانش گفت: در هفته‌های آینده لیگ برتر با پرسپولیس، مس رفسنجان، تراکتور و سپاهان بازی می‌کنیم و دیدار (با نساجی) در جام حذفی نیز حساسیت خودش را دارد. بازی‌های نزدیک و حساسی داریم و تلاش کردیم شرایط موجود را به بازیکنان‌مان تفهیم کنیم. خدا را شکر بازیکنانم نشان داده‌اند به بلوغ فکری و تکامل تاکتیکی رسیده‌اند و شرایط را درک می‌کنند.

رحمتی با تمجید از پرسپولیس گفت: تیم خوب پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان بسیار خوب در سطح ملی در اختیار دارد، اما آلومینیوم هم در این فصل نشان داده در دیدارهای بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند. ظرف هفته‌های گذشته تمام تلاش خود را کرده‌ایم و همه سعی خودمان را می‌کنیم که بازی خوب و تماشاگرپسندی با پرسپولیس داشته باشیم. امیدوارم با تلاش بازیکنان، از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

او درخصوص رویارویی با یحیی گل محمدی عنوان کرد: افتخار داشتم در تیم پدیده شاگرد گل‌محمدی باشم و حساسیتی نداریم. سال گذشته در حساس‌ترین زمان، در جام حذفی با پرسپولیس بازی کردیم و در لیگ برتر هم به مصاف این تیم رفتیم. مشکلی نداریم و تمام انرژی خودمان را می‌گذاریم. به بازیکنان گفتیم با تمرکز کامل بازی کنند.

رحمتی درباره اشتباهات داوری در مسابقات قبلی عنوان کرد: بازی قبل متاسفانه به دلیل اینکه صداوسیمای استان مرکزی و شهر اراک یک دوربین داشت، تصویر کاملا مشخص نبود اما داور یک پنالتی که اصلا پنالتی نبود را داور نگرفت ما کمک داور دوم اعلام کرد. گلی هم که از نفت آبادان خوردیم با دست بود. واقعا در 3-4 هفته قبل از داوری ضرر کردم و تمام هم و غم ما این است که فردا بعد از 90دقیقه بهترین فرد زمین داور باشد. ان شاالله هیچ مشکلی برایش به وجود نیاید. ما هم تلاش می کنیم اتفاقی نیفتد. امیدواریم فردا عدالت رعایت شود.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد شرایط آلومینیوم اراک و اینکه بهتر گلزنی می‌کند وبه بازی‌ها بر می‌گردد، عنوان کرد: قول و قراری که از ابتدای فصل گذاشتیم این بود که در تیم تغییر و تحول ایجاد کنیم. بازیکنان جوان زیادی آوردیم و سعی کردیم به آن ها بازی بدهیم. جوانگرایی ما فقط شعار نبوده، این مساله زمان می برد. ابتدای فصل هم همین بازی هایی که نام بردم را پشت سرهم داشتیم. مقداری دچار مشکل شدیم ولی رفته رفته با هماهنگی بازیکنان توانستیم نتایج بهتری بگیریم. روند صعودی خوبی داشتیم که با تعطیلات جام جهانی مواجه شدیم. بازیکنان از شرایط بازی دور شدند. بازی بدون تماشاگر کیفیت آنچنانی ندارد.

رحمتی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی امید و جایگاه سرمربی‌گری این تیم گفت:‌ چند سال تیم ملی به المپیک نرفته است؟ این مساله جای خود دارد. شما از تیم امید صحبت کردید و هر دوره که حذف می‌شویم، یک وضعیت مشخصی داریم. فوتبال ما هم وضعیت خودش را دارد. امیدوارم سر و سامانی به این وضعیت بدهیم. یک آماری دیدم و به لحاظ سنی آمار بازیکنان بالا رفته است. هواداران توقع دارند و روی سرمربی‌ها فشار است و به بازیکنان جوان کمتر بها داده می‌شود. ایران جزو معدود کشورهایی است که استعدادهای زیادی دارد و می‌توانیم با برنامه‌ریزی درست و به موقع نتیجه بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی باید داخلی باشد یا خارجی‌؟ گفت: در چیزی که حوزه اختیارات من نیست صحبت نمی‌کنم. امیدوارم مسئولان بتوانند تصمیم خوبی بگیرد.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اضافه کردن سیستم VAR به فوتبال ایران از ابتدای فصل آینده گفت: من گفتم که در ۱۰ سال آینده این سیستم به کشور ما نمی‌آید. داوران باید مصمم باشند که اشتباهات‌شان کمتر باشد.

او درباره حضور تماشاگر در استادیوم آزادی و در دسترس نبودن طبقه دوم ورزشگاه گفت:‌ لذت فوتبال به بودن تماشاگر است. امیدوارم این تعداد محدود هم بتواند شور و حال خاصی به بازی بدهد.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره نوع بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: از روزی که به آلومینیوم آمدیم، سعی کردیم یک فوتبال خوب و تماشاگر پسند بازی کنیم. شما بازی‌ها را رصد می‌کنید. من واژه اتوبوسی را نمی‌فهمم. ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما دفاع کنید اما به فوتبال کثیف علاقه ندارم. نسبت به پرسپولیس و گل‌محمدی شناخت دارم و می‌دانم آن‌ها هم می‌خواهند فوتبال بازی کنند اما باید شرایط را هم در نظر گرفت. الان تیم ایران جلوی انگلیس چطور بازی کرد؟ فصل گذشته در جام حذفی پرسپولیس را بردیم اما حریف دقایقی بود که به ما فشار آورد. در بازی رفت لیگ‌برتر هم بازی دست ما بود و این مساله برای پرسپولیس رقم خورد. امیدوارم فوتبال خوبی در این بازی به نمایش بگذاریم.

رحمتی درباره صحبت‌های آجرلو، مدیرعامل سابق استقلال مبنی بر پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم به رحمتی گفت: آقای آجورلو به من لطف دارند. وقتی من وارد عرصه مربی‌گری شدم، برای خودم اهدافی داشتم و نمی‌خواهم بدون مشورت و آگاهی تصمیم بگیریم. می‌خواهم وقتی خودم را اثبات کردم، خودم را به جایگاه‌های بالاتر ببرم.

او درباره عملکرد خوب محمدرضا آزادی گفت:‌ آزادی ۲۳ ساله است و سال به سال بهتر می‌شود. بازیکنان ما در کنار هم دارند کمک می‌کنند و اولویت‌شان موفقیت آلومینیوم است. مطمئن باشید از جوانان ما بیشتر خواهید شنید. سعی می‌کنیم آن‌ها توانایی خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز