خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۹۰

امیر سرتیپ حیدری گفت: ارتش به عنوان خدمتگزار نظام و مردم نیز از زمان قبل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برهه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده و مقتدرانه در کنار مردم ایستاده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین افتتاح سالن همایش ذوالفقار مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش که به مناسبت ولادت امام جواد(ع) و با حضور حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی از مسؤلان شهرستان لواسانات برگزار شد، با بیان این که ارتش، فرزند امام خمینی(ره) است، گفت:  ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایثار، اخلاص و فداکاری مثال‌زدنی خود در عرصه‌های مختلف، ثابت کرده که پا در رکاب و مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) و به عنوان خدمتگزار نظام و مردم در برهه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده است.

وی، به دستاوردها و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، دستاوردهای مهم و قابل توجهی دارد که همه اندیشمندان و سیاستمداران داخلی و خارجی به آن اذعان دارند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به بیانیه امام خمینی (ره) در خصوص ماندگاری تحکیم و ارتش در ساختار نیروهای مسلح کشور و نقش آن در استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: ارتش در پرتوی اعتقادات، باورهای دینی و توانمندی‌های علمی و عملی با عمل به فرمایشات امام خمینی (ره) و فرماندهی معظم کل قوا (مدظلهالعالی) توانسته است قدرت و صلابت خود را در دنیای کنونی به نمایش بگذارد.

وی در پایان با تأکید بر وحدت، همدلی و خودکفایی نیروهای مسلح در مقابله با توطئه‌افکنی دشمنان کشور خاطر نشان کرد: دشمن از همین اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرأت حمله ندارد. امروز نیز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر سه اصل ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری توانسته است از حیثیت اسلام، قرآن، نظام و ارزش‌های حاکم بر نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کند.

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان و همچنین دست اندرکاران احداث سالن همایش ذوالفقار تجلیل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز