خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تبیین سیره شهدا از وظایف ما است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۳۵

امیر سرتیپ حیدری گفت: یکی از وظایف ما این است که منش، سیره و زندگینامه شهدا را برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان تبیین کنیم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام به ویژه  کارکنان نیروی زمینی ارتش در پاسخگویی به تجاوز وحشیانه رژیم بعث اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس این افتخار را داشت که ۴۶ هزار شهید را تقدیم استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور کند.

وی افزود: رشادت، جهاد، ایثارگری و نبرد قهرمانانه رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است و چون ستاره‌ای می‌درخشد. یکی از وظایف ما امروز این است که منش، سیره و زندگینامه شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام را برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان تبیین و ترسیم کنیم که در این رابطه استفاده از ابزار‌های هنری، می‌تواند کارآمد باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و نیروی زمینی، فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته تا یاد و خاطره شهدای عزیز و یادگاران دفاع مقدس برای جامعه اسلامی احیا و سیره رفتاری‌شان تبیین شود تا نسل‌های آینده با این سلوک‌های ارزشمند ارتباط برقرار کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا که حرکت در همان خط ولایت است، باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز