خبرگزاری کار ایران

یاور زلزله‌زدگان خوی باشید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۷۷

مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت با شماره ثبت 26394 پس از دوازده سال فعالیت مداوم در زمینه کارهای نیکوکارانه و حمایت از خانواده‌های محروم، همواره خود را یار و یاور آنان می‌داند و می‌کوشد در هر وضعیتی به ‌ویژه هنگام بلایای طبیعی مانند زلزله تنهایشان نگذارد.

ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه هشتم بهمن ماه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر، شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند. این زمین لرزه سبب آسیب‌رسیدن به۲۰ تا ۸۰ درصد واحدهای مسکونی در ۷۰ روستای شهرستان خوی شده و تاکنون 1167 مصدوم و ۳ فوتی داشته است.

در این وضعیت زلزله‌زدگان شهرستان خوی  و روستاهای اطراف آن به اجبار در چادر اسکان داده شده‌اند. سرمای شدید هوا، بارش برف و یخبندان آنان را با خطرات بیشتری مواجه و زندگی را برایشان دشوار کرده است. با وجود امدادرسانی نهادهای رسمی، براساس آنچه سازمان هلال احمر کشور اعلام کرده است. مردم منطقه هنوز به وسایل گرمازا مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند تا بتوانند به سلامت از این بلای ناگهانی عبور کنند.

خیریۀ نیکان به یاری کمک‌های شما تا آنجا که در توان دارد، برای کمک به زلزله‌زدگان شهرستان خوی تلاش خواهد کرد.

حساب بانک کشاورزی مؤسسۀ خیریۀ نیکان ماموت در اختیار مهر شماست تا با پرداخت کمک‌های خود، به این نیکان کمک کنید در این وضعیت دشوار یاور مردم خوی باشد.

شماره حساب: 877818235

شماره کارت6037707000129746 :

شماره شبا: IR580160000000000877818235

حمایت آنلاین: https://b2n.ir/n72160

شبکات اجتماعی : @nikancharity

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز