خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا، مطرح شد؛

تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۵۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایلنا از برف روبی ۳۰۰ کیلومتر باند محورهای مواصلاتی در سطح استان خبر داد و گفت: هم اکنون هیچ انسدادی در محورهای استان نداریم.

آرامون، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، اظهار کرد: از ساعات اولیه بامداد تاکنون ۴۰  نفر راهدار و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در محورهای استان مشغول به خدمت هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲۵۰  تن شن و نمک در عملیات‌های برفروبی در استان مصرف شده  و با حضور به موقع راهداران هیچ انسدادی در راه های استان بوجود نیامده است.

آرامون ادامه داد: بیشترین عملیات برف روبی در محورهای مهاباد_سردشت، میاندواب، مهاباد، اشنویه_ارومیه، سلماس_خوی، چالدران_خوی، بوکان_شاهیندژ و ارومیه_سلماس بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر برودت هوا لازم است تمامی رانندگان با رعایت نکات ایمنی؛ سوخت کامل و تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی اقدام به تردد کرده و قبل از اقدام به سفر با تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز