خبرگزاری کار ایران

سیاست شورای شهر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۱۱۹

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از سیاست‌های شورای شهر توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر مشهد است.

به گزارش ایلنا از مشهد، ایمان فرهمندی در مراسم بهره‌برداری از پل شهید اشکذری و آغاز عملیات اجرایی بوستان خطی اسماعیل‌آباد، افزود: توسعه متوازن و توجه ویژه به مناطق حاشیه شهر یکی از موضوعات مهم مدیریت استان است که شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری نیز خود را متعهد به آن می‌داند.

وی اضافه کرد: یکی از نمونه‌های بارز آن‌هم افزایش اعتبارات حاشیه شهر در اصلاح بودجه امسال است که آن را به بیش از ۴۲ درصد بودجه عمرانی رسانده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه این اعتبار در بودجه سال آینده نیز افزایش خواهد یافت اظهار کرد: امروز هم شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان خطی اسماعیل‌آباد هستیم که با این کار به سمت توسعه این منطقه قدم برخواهیم داشت.

فرهمندی تصریح کرد: در کنار این موضوع چند اتفاق خوب دیگر را نیز پیش‌بینی کرده‌ایم که برای اجرایی کردن آن‌ها در حال برنامه‌ریزی و انجام کارهای مطالعاتی هستیم.

وی ادامه داد: مسئله امتداد بولوار خیام شمالی نیز یکی دیگر از موضوعات مرتبط با این محدوده است که در کنار بازگشایی بولوار ۳۵متری نوید و اتصال آن به معبر ورودی اسماعیل‌آباد موردتوجه قرار گرفته که در اصلاح بودجه برای آن اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

رئیس کمیسیون عمران،حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مجموع این اقدامات موجب خواهد شد تا اسماعیل‌آباد از بن‌بستی که در آن قرار داشت خارج شود و کاهش آسیب‌های اجتماعی را دراین محدوده به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز