خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

افتتاح سامانه ارتباط تصویری دادستان قزوین با تولیدکنندگان و شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۷۷۶

سامانه ارتباط تصویری دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تولیدکنندگان و شهروندان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، سامانه ارتباط تصویری دادستان عمومی و انقلاب قزوین با تولیدکنندگان و شهروندان راه‌اندازی شد.

بعد از افتتاح سامانه، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران از کشورهای کانادا، عمان، دوبی و ایران به صورت مستقیم مشکلات خود را با دادستان و مدیران حاضر در جلسه مطرح کردند.

افزایش قیمت ارز، مشکل دریافت تسهیلات، تشریفات اداری طولانی و مشکلات امور مالیاتی از مهم‌ترین مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین دفتر اعتذار و شعبه اجرای احکام حل اختلاف و میهمانسرا هم به بهره‌‌برداری رسید.

حسین رجبی در این مراسم گفت: این سامانه در راستای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری و اولویت‌های پانزده گانه ریاست قوه قضاییه و سند تحول قضایی در خصوص حمایت از تولیدکنندگان و با تفکر و نگاه خدمت سریع به جامعه افتتاح شد.

دادستان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه روزهای سه شنبه هر هفته ملاقات عمومی مدیران در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و اغلب مردم برای حضور در این ملاقات‌ها با مشکل روبرو هستند تصمیم گرفتیم ملاقات‌های دادستانی به صورت تصویری برگزار شود.

وی عنوان کرد: همچنین دفتر اعتذار در راستای نهادینه سازی فرهنگ معذرت خواهی و کاهش پرونده‌های کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

هم استانی‌ها می‌توانند برای ارتباط با دادستان در روزهای سه شنبه از لینک www.skyroom.online/ch/srmzargar/dad1  استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز