خبرگزاری کار ایران

ایلنا پیگیری کرد؛

تعلیق ۲ ماهه یکی از کارکنان شرکت توسعه گردشگری ایران/ کارفرما: تعلیق از کار نظر کمیته انضباطی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۱۳۲

یکی از پرسنل شرکت توسعه گردشگری ایران از تعلیق ۲ ماهه خود از کار و تفتیش وسایل شخصی‌اش توسط حراست مجموعه خبر داد. در مقابل روابط عمومی این شرکت از حکم کمیته انضباطی و بررسی مجدد درصورت درخواست تجدیدنظر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب الله علیزاده دانشی (کاربر سیستم پرسنلی در شرکت توسعه گردشگری ایران) درباره تضییع گروه شغلی وعدم پرداخت مطالباتش از سال ۸۳ تاکنون، گفت: متاسفانه مجموعه شرکت توسعه گردشگری ایران به جای کمک به بنده و پرداخت معوقه، با درست کردن پاپوش درصدد پرونده‌سازی برایم برآمده است. تاکنون نامه‌های متعددی از نمایندگان مجلس گرفته تا سایر مسئولان برای احقاق حقم گرفته‌ام که هیچیک به نتیجه نرسیده است.

علیزاده دانشی با اشاره به آنکه مدیر حراست او را به داخل اتاق دربسته‌ای برده، ادامه داد: آن‌ها با دادن شکنجه روحی و ارعاب و تهدید به حریم خصوصی‌ام ورود کرده و تمام مدارک شخصی‌ام که عکس عیال و دخترانم داخل آن بود را مورد تفتیش قرارداده و با پاپوش درست کردن علیه‌ من از تاریخ ۷/۹/۱۴۰۱ تاکنون از ورود به محل کارم ممانعت نمودند. این درحالی است که چندی پیش نیز با توجه مرا به مجموعه راه ندادند و در بیرون مجموعه در سرمای زمستان ماندم تا سرانجام پلیس ۱۱۰ در سرمای صبحگاهی جنازه‌ام را بغل کرده و صورتجلسه نمودند.

او با اشاره به آنکه بعد از آنکه حراست درصدد جمع آوری مدارک تخلف وی بر آمده است، کمیته انضباطی برای بررسی موضوع تشکیل شد، گفت: تمام اینها پاپوش است که برای من درست شده و هیچ کسی مدارک مرتبط به من ندارد. از آن زمان تاکنون ممنوع الورود شده‌ام تکلیف مشخص نیست. به من می‌گویند یا بازنشستگی اجباری را بپذیر یا تعهد بده و از شکایت خود صرف نظر کن. این در حالی است که من کارمند هستم با سابقه ۳۲ سال خدمت و خانواده چهار نفره‌ای دارم که باید تامین معاش‌شان را انجام دهم.

یاسین محمدی (مدیر روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران) در تماس خبرنگار ایلنا، برای پیگیری وضعیت حبیب الله علیزاده دانشی، گفت: ایشان تخلفاتی داشتند که به واسطه همان تخلفات و برای بررسی آن‌ها کمیته انضباطی در شرکت تشکیل شد و در نهایت بنابر رای کمیته انضباطی ایشان از کار معلق شد. از این رو از ورود ایشان به مجموعه جلوگیری می‌شود. این حق برای او محفوظ است که اگر به این رای اعتراض دارد اعتراض خود را به کمیته انضباطی ارائه دهد تا بررسی مجدد شود.

او همچنین در خصوص مسئله تفتیش مدارک و دیده شده تصاویر خانوادگی علیزاده دانشی توسط حراست شرکت توسعه گردشگری گفت: تمام این‌ها ادعا‌هایی هستند که باید از طرف او ثابت شوند تا بتوان در خصوص آن صحبت کرد تاکنون صحبت‌های زیادی از این دست داشته که قابل استناد نیستند. ایشان از ۷ سال پیش تاکنون ادعاهای از این دست در مکان‌های مختلف و نزد افراد متفاوت داشته است و نامه‌های متعدد به مسئولان از رئیس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس نوشته است. در واقع می‌توان گفت اگر گفته‌های او صحت داشت باید تاکنون به نتیجه می‌رسید.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری همچنین در خصوص چرایی‌ عدم پرداخت معوقات پرسنل مجموعه گفت: اگر هریک از پرسنل معوقه داشته باشد می‌تواند با ارائه نامه و درخواست پس از بررسی توسط حسابداری مسیر اداری و روال عادی جهت دریافت معوقات خود را طی کند. هریک از پرسنل با ارائه این درخواست می‌توانند در نوبت قرار گیرند. ایشان نیز همانند سایر پرسنل اگر درخواست داده باشند، در نوبت پرداخت قرار خواهند گرفت.

او تاکید کرد: باتمامی اینها قبول داریم با توجه به شرایط، شرکت معوقاتی وجود دارد که به تدریج در حال تسویه معوقات هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز