خبرگزاری کار ایران

لوازم یدکی خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۶۸

لوازم یدکی خودرو، قطعات ضروری یا جانبی برای ماشین هستند که فروش زیادی دارند. ماشین ها در طول زمان بر اثر اصطحلاک یا تصادف نیاز به جابجایی قطعات یدکی خودرو دارند. در این مقاله به معرفی لوازم یدکی خودروهای لیفان، پژو و کیا سراتو می پردازیم.

لوازم یدکی خودرو لیفان

لوازم یدکی خودرو لیفان برای مدل‌های مختلف برای چراغ جلو شامل چراغ جلو راست و چراغ جلو چپ است. لوازم یدکی خودرو  لیفان برای انواع مدلهای آن شامل چراغ خطر عقب چپ، چراغ خطر عقب راست، چراغ خطر عقب روی صندوق راست، چراغ خطر عقب روی صندوق چپ، چراغ خطر پشت شیشه عقب، مه شکن عقب راست و مه شکن عقب چپ است.

لوازم یدکی خودرو لیفان برای انواع مدل‎های آن که مربوط به آینه بغل است شامل آینه بغل راست، آینه بغل چپ، راهنمای آینه چپ و راهنمای آینه راست است. لوازم یدکی خودرو لیفان برای انواع مدل‌های آن که مربوط به سپر جلو می‌شود شامل سپر جلو جیلی، پوسته سپر جلو، راهنمای سپر جلو چپ، راهنمای سپر جلو راست، براکت سپر جلو راست، براکت سپر جلو چپ و شبکه سپر جلو است. لوازم یدکی خودرو لیفان برای انواع مدل‌های آن که مربوط به سپر عقب است شامل سپر عقب، پوسته سپر عقب، براکت سپر عقب راست و براکت سپر عقب چپ می‌شود.

لوازم یدکی خودرو پژو 2008

پژو 2008 یک SUV کوچک با ظاهری جسورانه است که دارای طرح‌های رنگی قوی و خطوط مختلف است که جایگزین‌هایی مانند فولکس واگن T-Cross را کمی خسته‌کننده به نظر می‌رساند.

اگر SUV های کوچک نسخه های مقاوم تر از خودروهای کوچک هستند، پژو 2008 یک 208 است که برای یک سفر پینت بال طراحی شده است. این خودرو همان فناوری فوق‌العاده‌ای را دارد که در دریچه 208 به دست می‌آورید، اما به دلیل استایل ضخیم‌تر و موقعیت رانندگی بالا، برای رانندگی در گل و لای آماده‌تر است.

سبک داخلی، اطلاعات و لوازم یدکی خودرو

در هر صورت، فضای داخلی 2008 حتی جالب‌تر از نمای خارجی خیره‌کننده آن است. در زیر صفحه نمایش لمسی اصلی یک پنل زیبا وجود دارد که دارای کلیدهای میانبر برای صفحه نمایش و همچنین کلیدهایی برای مواردی مانند یخ زدایی شیشه جلو و روشن کردن چراغ های خطر است. برخی از قطعات کمی ارزان به نظر می رسند، اما به طور کلی کابین 2008 بسیار گران به نظر می رسد. یکی از نقاط ضعف خود صفحه نمایش لمسی است که از گرافیک قدیمی برخوردار است و ممکن است در پاسخ به لمس شما کمی تاخیر داشته باشد. دوربین معکوس نیز بسیار با کیفیت پایین است.

شما دو سوکت USB (یکی معمولی، یکی USB-C) در جلو در همه مدل‌ها به جز ابتدایی‌ترین مدل‌ها و دو سوکت دیگر در پشت دارید. ابزارهای دیجیتال و لوازم یدکی خودرو پژو 2008- باز هم استاندارد همه چیز به جز مدل پایه که دارای صفحه آنالوگ است - واقعاً خوب هستند، به نظر می رسد با تکنولوژی بالا هستند و به شما امکان می دهند از میان مجموعه ای از نمایشگرهای مختلف انتخاب کنید.

خرید لوازم یدکی خودرو پژو 2008

لوازم یدکی خودرو پژو 2008 شامل چراغ جلو سمت راست چراغ چلو چپ، چراغ خطر راست و چراغ خطر چپ و کاسه نمد پژو است. از دیگر لوازم یدکی خودرو پژو 2008 می‌شود به ایربگ خودرو پژو 2008، آینه بغل سمت چپ و آینه بغل سمت راست اشاره کرد. لوازم یدکی خودرو پژو 2008  مربوط به سپرها شامل سپر جلو و سپر عقب و سوئیچ و ریموت پژو این مدل است.

لوازم یدکی خودرو کیا سراتو

کیا در اوایل سال 2021 یک به روز رسانی چشم نواز برای خودروی کوچک سراتو منتشر کرد. کیا سراتو با ظاهری اصلاح شده، نشان جدید و فناوری داخلی به روز شده، فیس لیفت برای بهبود آنچه قبلاً چیز خوبی بود طراحی شده است.

نکات برجسته کیا سراتو

  • سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی
  • صفحه نمایش خوشه ابزار 4.2 اینچی
  • کروز کنترل
  • تهویه مطبوع
  • سیستم صوتی شش بلندگو
  • چراغ های جلو اتوماتیک
  • نور بالا اتوماتیک
  • نظارت بر فشار باد تایر

آیا کیا سراتو S ایمن است؟

هنگامی که کیا سراتو در سال 2019 توسط ANCAP آزمایش شد، امتیاز تقسیم شد. سراتو S و مدل های اسپرت بدون بسته ایمنی رتبه چهار ستاره را دریافت کردند، در حالی که سایر مدل های سراتو رتبه بندی ایمنی پنج ستاره ANCAP را دریافت کردند. همه مدل ها امتیاز حفاظت از سرنشین بزرگسال 90 درصد، امتیاز حفاظت از سرنشین کودک 83 درصد، امتیاز حفاظت از کاربران آسیب پذیر جاده 55 درصد و امتیاز کمک ایمنی 71 درصد را دریافت کردند.

کابین سراتو چشم نواز است. همه چیز بسیار ظریف است. معمولاً تقریباً بلافاصله مشخص می شود که شما در مدل مقرون به صرفه هستید، اما فقط چند دکمه در سمت راست روی داشبورد وجود دارد.  صندلی های جلو در سراتو S راحت اما غیرقابل توجه هستند، به خصوص در مقایسه با واحدهای اسپرت سراتو GT. طیف وسیعی از تنظیمات وجود دارد که به همه فرم‌های بدن اجازه می‌دهد راحت باشند.

قیمت چراغ جلو کیا سراتو

در بالای صفحه داشبورد یک پد لمسی 8 اینچی قرار دارد که شبیه به یک iPad درون داشبورد قرار گرفته است. متأسفانه Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم (در همه مدل‌ها موجود نیست) در هنگام تست بدون نقص کار نکردند. درست در پشت دسته دنده دو جا لیوانی با اندازه مناسب به همراه انتخابگر حالت رانندگی و ترمز دستی الکترونیکی قرار دارند.در زیر بغل مرکزی یک سطل مرکزی عمیق و یک سینی کوچکتر برای سکه وجود دارد. سطل زیر یک تکیه گاه مرکزی با اندازه خوب قرار دارد که با موادی شبیه چرم پوشانده شده است که جنس نرمی دارد و در موقعیت مناسبی برای آرنج قرار دارد.

فروش لوازم یدکی خودرو کیا سراتو

لوازم یدکی خودرو کیا سراتو مربوط به چراغ جلو شامل چراغ جلو راست، چراغ جلو چپ، پروژکتور جلو و قاب پروژکتور جلو است. لوازم یدکی خودرو کیا سراتو مربوط به چراغ خطر شامل چراغ چپ صندوق، چراغ راست صندوق، چراغ عقب گلگیر راست و چراغ عقب گلگیر چپ است. لوازم یدکی خودرو کیا سراتو مربوط به آینه بغل آن شامل آینه بغل راست، آینه بغل چپ، کاور آینه راست، کاور آینه چپ، راهنما آینه راست، راهنما آینه چپ و شیشه آینه بغل است.

لوازم یدکی خودرو کیا سراتو که مربوط به سپر جلو هستند شامل، سپر جلو، دیاق سپر جلو، پوسته سپر جلو، براکت سپر جلو، توری سپر جلو و ریش سپر جلو است. لوازم یدکی خودرو کیا سراتو مربوط به سپر عقب شامل سپر عقب، براکت سپر عقب، دیاق سپر عقب و فوم سپر عقب است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز