خبرگزاری کار ایران

آموزش فیشیال در ایران فیشیال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۳۱

فشیال پوست صورت روشی است که در این روز ها به میزان زیادی مورد توجه قرار گرفته است و به منظور پاکسازی پوست صورت از آن استفاده می شود؛ در واقع پاکسازی صورت را می توانید در خانه انجام دهید و نتیجه آن را دریافت کنید و علاوه بر آن میتوانید برای پاکسازی و یا  فشیال از مراکز زیبایی پوست کمک بگیرید یا اینکه در دوره های آموزش فیشیال شرکت کنید تا در بهترین شرایط پاکسازی و فشیال با روش های کاملا تخصصی و به شکل حرفه ای برای شما انجام شود. لازم به توضیح است که فشیال روشی مختص بانوان نیست بلکه برای آقایان نیز امکان پذیر است و به عنوان یک روش غیر تهاجمی شناخته می شود که هیچ گونه درد، جراحت و یا خونریزی به همراه ندارد و تاثیرات بسیار موثری بر روی پوست صورت می گذارد.

در ادامه فشیال پوست صورت را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهیم تا با ویژگی های همه جانبه آن آشنا شوید.

فشیال پوست صورت چیست؟

فشیال صورت در واقع به روشی غیر تهاجمی گفته می شود که ترکیبی از چندین خدمات پوستی است و با انجام شدن آنها سلامتی پوست افزایش می یابد و پاکسازی پوست انجام می شود؛ با استفاده از این روش پوست شاداب و با طراوت می شود و مشکلات پوستی در آن از بین می روند.

فشیال پوست را می توان به عنوان یک روش مراقبت از پوست نیز در نظر گرفت که همه انسان ها برای افزایش سلامتی و زیبایی پوست خود باید این روش را در روتین مراقبت های پوستی خود قرار دهند و شادابی و طراوت پوست را به کمک آن حفظ کنند.

 

مراحل انجام فیشیال پوست صورت

فشیال پوست صورت یک عملیات 6 مرحله ای است که مراحل تشکیل دهنده آن از قبیل زیر هستند:

تجزیه و تحلیل پوست

اولین مرحله برای پاکسازی صورت با روش فشیال، بررسی و تجزیه تحلیل وضعیت پوست صورت توسط متخصص است. در این مرحله متخصص فشیال وضعیت پوست اشخاص را بررسی می کند و بر اساس وضعیت آنها از مواد مخصوص و متناسب پوست با انها در طول فشیال استفاده می نماید تا شرایط مناسبی وجود داشته باشد. این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا باید برای هر شخصی حتما از مواد متناسب با پوست او استفاده کرد؛ در غیر این صورت نتیجه خوبی دریافت نمی شود.

بخار

دومین مرحله از فشیال پوست بخار زدن به پوست است که بخور زدن به صورت باعث می شود تا منافذ پوستی باز شوند و صورت برای لایه برداری عمیق آماده شود؛ علاوه بر آن انجام این کار باعث می شود که پوست صورت حالتی ریلکس پیدا کند و برای خارج کردن جوش ها آماده سازی شود.

لایه برداری

لایه برداری پوست بخش بسیار تاثیرگذاری است که در روش های غیرتهاجمی مانند: فشیال از اسکراب ها و کرم های لایه بردار به این منظور استفاده می شود و به کمک این روش پوست به میزان دو درجه روشن تر می شود و سلول های مرده موجود در سطح پوست صورت از بین می روند که در نتیجه با برطرف شدن آلودگی های سطح پوست، اکسیژن رسانی به آن نیز در شرایط بهتری انجام می شود.

استخراج

مرحله بعدی که به این منظور استفاده می شود، استخراج جوش های سر سیاه و سر سفید سطح پوست است که در این مرحله متخصص فشیال با وارد کردن فشارهای اندک بر روی پوست این جوش ها را تا جایی که امکان داشته باشد تخلیه می کند. گاهی اوقات نیز این امکان وجود دارد که برای استخراج این موارد از صورت، از دستگاه میکرودرم استفاده شود.

ماساژ پوست

از لذت بخش ترین مراحل فشیال پوست صورت، ماساژ پوست است که  برای ماساژ از روغن های مخصوص استفاده می شود و پس از به کار بردن روغن، سطح پوست با تکنیک های علمی و مناسب ماساژ داده می شود. ماساژ دادن پوست جریان خون را در سطح پوست افزایش می دهد و اکسیژن رسانی را تقویت می کند؛ علاوه بر آن اگر ماساژ صورت به خوبی انحام شود، چین و چروک های سطحی برطرف می شوند و حالت کشسانی و انعطاف پوست بیشتر می شود.

استفاده از ماسک

آخرین مرحله از فشیال پوست صورت، استفاده از ماسک است که ماسک های صورت نیز برای هر فردی باید متناسب با وضعیت پوستی او به کار روند و در این زمینه متخصص فشیال تصمیم گیرنده است؛ با انتخاب ماسک مناسب برای انجام این کار و قرار دادن آن بر روی پوست باید این ماسک به مدت 10 الی 20 دقیقه بر روی پوست باقی بماند و فرد نباید عضله های صورت خود را در این زمان تکان دهد و یا جمع کند تا مدت زمان استفاده از ماسک به پایان برسد.

مزایای فشیال صورت

فشیال صورت و انجام شدن آن در مراکز زیبایی حرفه ای از مزایای زیادی برخوردار خواهد بود که این مزایا از قبیل زیرند:

  • از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست
  • باز شدن منافذ پوستی
  • از بین رفتن جوش های سر سیاه و سفید
  • جوانسازی پوست صورت
  • پاکسازی پوست و برطرف شدن آلودگی ها
  • روشن تر شدن رنگ پوست
  • امکان برطرف کردن چروک های سطحی
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی
  • تقویت کلاژن سازی در پوست صورت
  • افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست
  • تامین مواد مورد نیاز برای پوست
  • عدم تهاجمی بودن فشیال صورت و عدم وجود درد و خونریزی
  • امکان استفاده از این روش برای تمامی بانوان و آقایان بدون وجود محدودیت سنی
  • عدم وجود عارضه در فشیال
  • و...

 

سخن پایانی

فشیال پوست صورت از بهترین روش هایی است که برای محافظت از پوست خود می توانید انجام دهید و بهتر است که آن را در روتین مراقبت های پوستی خود قرار دهید و در مدت زمان مشخص از آن استفاده کنید که معمولا متخصصان توصیه می کنند تا ماهی یک الی دو مرتبه از این روش استفاده شود؛ لازم به توضیح است که اگر نمی خواهید در مراکز زیبایی پوست از این روش استفاده کنید، بهتر است که تکنیک های آن را بیاموزید و در منزل فشیال صورت را برای خودتان انجام دهید تا از نتایج آن بهره مند گردید اما مسلما نتایج حاصل از این روش در مراکز زیبایی قوی تر و بهتر خواهد بود و به شکل تخصصی تر انجام خواهد گردید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز